TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Espen`s carlos sainz (1801)

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #297189  av celicagt4205nord
 
celicagt4205nord skrev:noen bilder av espen`s carlos sainz
Vedlegg
cs
cs
carlos sainz 004.jpg (2.69 MiB) Vist 3336 ganger
 #297190  av celicagt4205nord
 
celicagt4205nord skrev:
celicagt4205nord skrev:noen bilder av espen`s carlos sainz
Vedlegg
cs
cs
carlos sainz 022.jpg (2.83 MiB) Vist 3340 ganger
 #297191  av celicagt4205nord
 
celicagt4205nord skrev:
celicagt4205nord skrev:
celicagt4205nord skrev:noen bilder av espen`s carlos sainz
cs
cs
carlos sainz 026.jpg (2.61 MiB) Vist 3338 ganger
 #297192  av celicagt4205nord
 
cs
Vedlegg
cs
cs
carlos sainz 007.jpg (2.56 MiB) Vist 3338 ganger
 #297193  av celicagt4205nord
 
celicagt4205nord skrev:cs
Vedlegg
cs
cs
carlos sainz 008.jpg (2.4 MiB) Vist 3336 ganger
 #297194  av celicagt4205nord
 
celicagt4205nord skrev:
celicagt4205nord skrev:cs
Vedlegg
cs
cs
carlos sainz 005.jpg (2.6 MiB) Vist 3344 ganger
 #297195  av celicagt4205nord
 
cs
Vedlegg
cs
cs
carlos sainz 018.jpg (2.74 MiB) Vist 3360 ganger
 #297202  av Daniel HS
 
Meget pen bil :) Likte spessielt godt felgene og blinkerne fremme (har bestil slike selv nå :P ). Men synes han kunne tatt vekk tåkelysene, eller byttet de ut i originale eller noen som står litt mer i stil til bilen. Ser forresten at vi har samme dumpventil montert :wink:

Men en ting jeg lurer på når jeg ser bilder av andres CSer, er min den eneste igjen med original CD spiller? :P
 #297203  av celicagt4205nord
 
Daniel HS skrev:Meget pen bil :) Likte spessielt godt felgene og blinkerne fremme (har bestil slike selv nå :P ). Men synes han kunne tatt vekk tåkelysene, eller byttet de ut i originale eller noen som står litt mer i stil til bilen. Ser forresten at vi har samme dumpventil montert :wink:

Men en ting jeg lurer på når jeg ser bilder av andres CSer, er min den eneste igjen med original CD spiller? :P
orginal cd spiller?? :mrgreen: vel vel,gjør vel jobben :D di orginale tåkelysene koster kroppsdeler,er xenon i de linselysene som står i nå,så er det bixenon i vippelyktene,synes cs med vippelykter er RÅTT!!! :D takk for hyggelig respons daniel HS,er en meget pen carlos sainz du har selv :D
 #297204  av Daniel HS
 
celicagt4205nord skrev:
Daniel HS skrev:Meget pen bil :) Likte spessielt godt felgene og blinkerne fremme (har bestil slike selv nå :P ). Men synes han kunne tatt vekk tåkelysene, eller byttet de ut i originale eller noen som står litt mer i stil til bilen. Ser forresten at vi har samme dumpventil montert :wink:

Men en ting jeg lurer på når jeg ser bilder av andres CSer, er min den eneste igjen med original CD spiller? :P
orginal cd spiller?? :mrgreen: vel vel,gjør vel jobben :D di orginale tåkelysene koster kroppsdeler,er xenon i de linselysene som står i nå,så er det bixenon i vippelyktene,synes cs med vippelykter er RÅTT!!! :D takk for hyggelig respons daniel HS,er en meget pen carlos sainz du har selv :D
Takker for det... :mrgreen: Jepp, står original CD spiller i min ja, eller CD/kassett/radio for å være nøyaktig :P Faktisk veldig bra lyd i den :wink: Men får se hvor lenge den blir :P

Var ikke så dyrt med originale tåkelys på Ebay, skulle egentlig kjøpe, men må vente til kontoen sier ja igjen, ble heller slike hvite blinkere som du har :wink: ...

Vippelykter kler bilen utrolig bra synes jeg også, nesten så jeg vurderer å drite i tåkelys... 8)

Men ser ut som du har fast oransje lys i blinkerne? Ser det bra ut i virkeligheten? Har tenkt samme tanke selv skjønner du
 #297206  av celicagt4205nord
 
Daniel HS skrev:
celicagt4205nord skrev:
Daniel HS skrev:Meget pen bil :) Likte spessielt godt felgene og blinkerne fremme (har bestil slike selv nå :P ). Men synes han kunne tatt vekk tåkelysene, eller byttet de ut i originale eller noen som står litt mer i stil til bilen. Ser forresten at vi har samme dumpventil montert :wink:

Men en ting jeg lurer på når jeg ser bilder av andres CSer, er min den eneste igjen med original CD spiller? :P
orginal cd spiller?? :mrgreen: vel vel,gjør vel jobben :D di orginale tåkelysene koster kroppsdeler,er xenon i de linselysene som står i nå,så er det bixenon i vippelyktene,synes cs med vippelykter er RÅTT!!! :D takk for hyggelig respons daniel HS,er en meget pen carlos sainz du har selv :D
Takker for det... :mrgreen: Jepp, står original CD spiller i min ja, eller CD/kassett/radio for å være nøyaktig :P Faktisk veldig bra lyd i den :wink: Men får se hvor lenge den blir :P

Var ikke så dyrt med originale tåkelys på Ebay, skulle egentlig kjøpe, men må vente til kontoen sier ja igjen, ble heller slike hvite blinkere som du har :wink: ...
Vippelykter kler bilen utrolig bra synes jeg også, nesten så jeg vurderer å drite i tåkelys... 8) ser utrolig kult ut med røde lys i blinkersn,kler bilen veldig godt da siden den er rød,særlig nå som det begynner å bli litt mørkt om kveldene :D

Men ser ut som du har fast oransje lys i blinkerne? Ser det bra ut i virkeligheten? Har tenkt samme tanke selv skjønner du
 #297208  av celicagt4205nord
 
joda kler bilen godt med lysene i blinkers,spesielt siden bilen rød,kult nå som det begynner å bli møkt om kveldene,tror ikke du blir å angre viss du får dette montert :D
 #297211  av hmsilset
 
Kjempefin bil! Trodde ikke motorrommet på dem var så fulltrappa da :D
 #297212  av celicagt4205nord
 
hmsilset skrev:Kjempefin bil! Trodde ikke motorrommet på dem var så fulltrappa da :D
joda er temmelig fullt der nedi.skulle man hadde hender som en 4-åring når man skal nedi der å fikle :D