Toyota Celica GT4 Carlos Sainz 4789 SOLGT
Legg innLagt inn:06 aug 2008 00:20
Skal da selge min Toyota Celica GT4 Carlos Sainz Limited Edition 4789 av 5000.
En kompis skulle egentlig kjøpe bilen, men trakk seg 2 uker før jeg flytter til trondheim for å gå skole.
Har egentlig ikke lyst til å selge bilen men å heller fortsette på bilen og gjøre planene mine ferdig,
Dett er er en av 5/6 som er solgt NY i Norge og har sorte stoffseter med varme.
Originale Toyota skvettlapper bak, tåkelys fra ST182 GTi, ettermontert System 10 diskantdekslene.
Girkassen er fra en vanlig GT4 og svetter litt olje.
Lakken på bilen er ikke strøken, trenger en skikkelig polering før den er fin. Er en bulk i kanalen, et merke på høyre dør, og bakfanger har en lakkblære, støtfanger foran er lakkert i sommer og har fått ny netting.
Bakdiff er byttet og har ca 100000km på seg nå.
Har originale fjerbein, original luftfilterboks osv liggende.
Mods:
Motor:
-HKS 1.6mm HG
-HKS kamhjul innsug+eksos
-HKS ventilfjærer
-HKS 264 kammer innsug+eksos
-HKS EVC boostcontroller
-HKS HiPower eksos 3"
-HKS buttplug;)
-XS-Power 3" downpipe
-Cusco catchtank
-JE-stempler
-CATS-råder
-Borret, balansert osv
-ARP-main studs
-ARP rådebolter
-ARP veivbolter
-Toyota CT20b turbo
-TRD 1.3bars radiatorlokk
-Blitz SUS luftfilter med custom intake
-Denso Iridium IK22
-Fjernet EGR med Toyota Devil-plater
Drivlinje:
-ORD 409D clutch med lettet svinghjul
-C-ONE Sports Diff Cushion
-Graystone lengre hjulbolter
-16mm spacere bak
-Røde stive motorfester(fremre + bakre)
Fjæring:
-TEIN SuperStreet coilovers
-Whiteline justerbart antikrengestag bak
-Cusco Lower Arm Bar Version II
Interiør:
-HKS Fan controller
-HKS turbotimer
-TEIN EDFC
-Greddy turbotryksmåler
-Autogauge oljetemp
-Autogauge oljetrykk
-TRD girkule
-OMP WRC ratt med OMP-boss
Stereo:
-Pioneer HU
-Pioneer bakhøytalere
-RF sub
Eksteriør:
-Tåkelys fra Celica ST182
-Xenon
Sommerhjul: OZ Superturisimo GT 8x18" med 225/45-18(ny juni 2008)
Vinterhjul: SMC med Nokian Hakka 5, 205/55-16(ny februar 2008)
Pris? Bud vurderes, skambud blir oversett.
For mere info ta kontakt på PM/MSN/SMS/MAIL/TLF








En kompis skulle egentlig kjøpe bilen, men trakk seg 2 uker før jeg flytter til trondheim for å gå skole.
Har egentlig ikke lyst til å selge bilen men å heller fortsette på bilen og gjøre planene mine ferdig,
Dett er er en av 5/6 som er solgt NY i Norge og har sorte stoffseter med varme.
Originale Toyota skvettlapper bak, tåkelys fra ST182 GTi, ettermontert System 10 diskantdekslene.
Girkassen er fra en vanlig GT4 og svetter litt olje.
Lakken på bilen er ikke strøken, trenger en skikkelig polering før den er fin. Er en bulk i kanalen, et merke på høyre dør, og bakfanger har en lakkblære, støtfanger foran er lakkert i sommer og har fått ny netting.
Bakdiff er byttet og har ca 100000km på seg nå.
Har originale fjerbein, original luftfilterboks osv liggende.
Mods:
Motor:
-HKS 1.6mm HG
-HKS kamhjul innsug+eksos
-HKS ventilfjærer
-HKS 264 kammer innsug+eksos
-HKS EVC boostcontroller
-HKS HiPower eksos 3"
-HKS buttplug;)
-XS-Power 3" downpipe
-Cusco catchtank
-JE-stempler
-CATS-råder
-Borret, balansert osv
-ARP-main studs
-ARP rådebolter
-ARP veivbolter
-Toyota CT20b turbo
-TRD 1.3bars radiatorlokk
-Blitz SUS luftfilter med custom intake
-Denso Iridium IK22
-Fjernet EGR med Toyota Devil-plater
Drivlinje:
-ORD 409D clutch med lettet svinghjul
-C-ONE Sports Diff Cushion
-Graystone lengre hjulbolter
-16mm spacere bak
-Røde stive motorfester(fremre + bakre)
Fjæring:
-TEIN SuperStreet coilovers
-Whiteline justerbart antikrengestag bak
-Cusco Lower Arm Bar Version II
Interiør:
-HKS Fan controller
-HKS turbotimer
-TEIN EDFC
-Greddy turbotryksmåler
-Autogauge oljetemp
-Autogauge oljetrykk
-TRD girkule
-OMP WRC ratt med OMP-boss
Stereo:
-Pioneer HU
-Pioneer bakhøytalere
-RF sub
Eksteriør:
-Tåkelys fra Celica ST182
-Xenon
Sommerhjul: OZ Superturisimo GT 8x18" med 225/45-18(ny juni 2008)
Vinterhjul: SMC med Nokian Hakka 5, 205/55-16(ny februar 2008)
Pris? Bud vurderes, skambud blir oversett.
For mere info ta kontakt på PM/MSN/SMS/MAIL/TLF







