TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Hvit mr2?

  • Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
 #298477  av Tfan
 
Hva synes dere andre her om fargen hvit på en mr2?
Er hvit en grei farge sånn generelt?
Veldig fint og fått inn noen synspukter her.
 #298478  av lexusmann
 
MÃ¥ da ha noe som bryter, litt kjedelig med bare hvitt....men det er meg da... :wink:
 #298482  av Tfan
 
takk for svar:)
Ja veldig usikker på den fargen selv, Men passer bedre til mr2 en til en vanlig familie bil mener jeg.
 #298485  av GhostRider88
 
selv mener jeg at hvit er pent så lenge bilen er ren og fri for rust.

Man ser dessverre skit og rust med en gang på hvit, så sånn sett, så er hvit en farge som krever godt vedlikehold av bilen. Men når bilen er strøken så er hvit en meget pen farge.

Noe denne mr2'en er et eksempel på;

Bilde
 #298496  av sindrejl
 
synes hvit er en farge som kun gjør seg på mer sportslige biler. Er enig med Ghostrider88, bilen må være strøken og uten rust såklart :)

Men se for deg hvit bil med sort tak? Det hadde vel vært råstilig? for å bryte fargen mersom
Sist redigert av sindrejl den 10 aug 2008 14:59, redigert 1 gang totalt.
 #298497  av GhostRider88
 
sindrejl skrev:synes hvit er en farge som kun gjør seg på mer sportslige biler. Er enig med Larsen, bilen må være strøken og uten rust såklart :)

Men se for deg hvit bil med sort tak? Det hadde vel vært råstilig? for å bryte fargen mersom

Meg du er enig ? :P

enig med at hvit mr2 med svart tak (og panser?) er stilig. Blir liksom mer sportslig

Bilde

Bilde
 #298500  av sindrejl
 
gromt :) har editert navnet ditt ;)
 #298526  av GhostRider88
 
sindrejl skrev:gromt :) har editert navnet ditt ;)

hehe ;)

ja enig at hvit og svart mr2 er pent, så lenge den er rein og rustfri ;) Det gjelder jo egentlig for alle farger og biler da P