TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Tips til felger pÃ¥ mk4 supra

  • Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
 #298857  av MrControl
 
Tja topic sier alt! jeg er veldig usikker på hva av felger jeg skal handle inn til supran.. så kom gjerne med forslag:)


works vs xx og bbs le mans har jeg sansen for, men de koster mer enn jeg er villig til og legge i felger nå i denne omgang:)
 #302084  av MrControl
 
får jeg klemt på 19x10" bak på en supra uten modifisering av skjermen ? i tilfelle hva slags innpress?
ser ut som det blir work vs xx felgene på meg, men jeg hadde håpet at jeg fikk på 10"
 #302112  av Stiansen
 
MrControl skrev:får jeg klemt på 19x10" bak på en supra uten modifisering av skjermen ? i tilfelle hva slags innpress?
ser ut som det blir work vs xx felgene på meg, men jeg hadde håpet at jeg fikk på 10"
Har 12" bak på Carbon-Supran uten modifiserte skjermer. Er vel 30 innpress på de :wink:
 #302157  av Stiansen
 
MrControl skrev:ja men den er bredda:)

noen som vet?
Den er ikke bredda. Det er vanlige, originale bakskjermer, bare i carbon. Er ikke valsa eller noen ting :wink:
 #302158  av Stiansen
 
Her er et bilde, see, ikke no bredding. Felgene er 12" breie. 305 dekk.
Vedlegg
IMG_5027.jpg
IMG_5027.jpg (72.16 kiB) Vist 3966 ganger
 #302224  av Stiansen
 
MrControl skrev:rimelig stivt oppsett du kjører på der hvis det ikke skal subbe:)

men uansett.. 10" vil mao ikke være noe prob?

innpress kjører du på?
Stivt er det jo, er jo en racebil. Tror, er ikke heeelt sikker, at innpresset er 30+. Er en del tråder om dette på Supraforums.com, evt kan du høre med Dusty på Mvp hva som vil passe. Men ja, 10" bak er ikke noe problem. er 9,5" originalfelgene :wink:
 #302509  av MrControl
 
Hva er det med dusty?
har bestemt meg for felgene, vil bare vite innpresset jeg trenger!

trodde omtrent alle her inne kjørte med 10" på supraene sine?
hva innpress?
 #302515  av Stiansen
 
MrControl skrev:Hva er det med dusty?
har bestemt meg for felgene, vil bare vite innpresset jeg trenger!

trodde omtrent alle her inne kjørte med 10" på supraene sine?
hva innpress?
Spør Dusty om innpresset...
 #302520  av 2fast4u
 
Kjører med 10" og innpress på 32mm bak på min, men dette er 18" og 265 dekk, 275 går også med dette innpresset.
men falsen på skjermkanten er bukket for å få klaring.
Kunne ha tenkt meg noe slikt som Radni/Tevo Supra, men det går vel ikke med 12" og 305 på en vanlig gatebil.

:wink: