TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• NORGES FØRSTE NISSAN GT-R

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #299369  av supratt

Norges første Nissan GT-R ankom gardermoen i går, og jeg vet ALT om hvor og hvem, men kan desverre ikke avsløre noe enda :lol:
Men, her er to teaserbilder :D
Vedlegg
DSC_1872.jpg
DSC_1872.jpg (235.24 kiB) Vist 2275 ganger
DSC_1840.jpg
DSC_1840.jpg (231.2 kiB) Vist 2276 ganger
 #299372  av Sven

Gromt 8)
 #299373  av ArildM

Heldige mann! TopGear episoden med denne bilen var nesten like episk som bilen selv. Nesten så jeg kunne vurdere å kjøpe meg noe annet en Toyota om det hadde vært snakk om en slik 8)
 #299374  av WRC

Er vel ingen ting å holde hemmelig. Står tilogmed på VG at det er Bjørnstad bil sin.
Forventet faktisk at de ville være de første med denne i norge. Snakket om det her om dagen, og vips der er den. :D
 #299375  av supratt

Er faktisk ganske så viktig å holde det hemmelig hvor den er i norge inntil den er forsikret osv. ja :wink:

Ønsker jo ikke å fortelle hvor de kan finne seg "eksportbil" til ett eller annet østblokkland :wink:
 #299382  av Speeder

supratt skrev:Er faktisk ganske så viktig å holde det hemmelig hvor den er i norge inntil den er forsikret osv. ja :wink:

Ønsker jo ikke å fortelle hvor de kan finne seg "eksportbil" til ett eller annet østblokkland :wink:
http://www1.vg.no/bil-og-motor/artikkel ... tid=524860

Det er vel ikke akkurat en statshemmelighet du sitter på.
 #299394  av supratt

som sagt så kan det stå hva det vil i VG, men bilen er pr.dags dato på hemmelig sted :lol:
 #299396  av TurboKnut

supratt skrev:som sagt så kan det stå hva det vil i VG, men bilen er pr.dags dato på hemmelig sted :lol:
Kjære vene da.. Det var da voldsomt til hemmelighetskremmerier. :roll:
 #299398  av James

Sweet! :D
 #299445  av supratt

Kom nettopp hjem nå etter at vi gutta har kosa oss ett par timer med GT-R,en etter at vi fikk den av bilfrakteren :D

Noe så sinnsykt vilt men samtidlig utrolig lettkjørt og "kultivert" om jeg kan kalle det for det....Får kjørt litt mer i morgen, men skal få lagt ut mobilfilm der vi tar ett "drag" mot en 690hjulhk R33 :wink: og, p.g.a girkassen på R35,en så sliter faktisk nevnte R33 rett frem :roll:

Skal få lagt ut bilder og film i morgen:)
 #299455  av supratt

Her kommer noen få bilder av ymse kvalitet.... :? På det bakfra har vi nettopp fått på årsprøveskiltene og skal ut og skli, eller KJØRE :twisted:
Vedlegg
DSC00103.JPG
DSC00103.JPG (39.43 kiB) Vist 3137 ganger
DSC00082.JPG
DSC00082.JPG (20.03 kiB) Vist 3141 ganger
gfdgfdgfdg.JPG
gfdgfdgfdg.JPG (30.27 kiB) Vist 3132 ganger
 #299542  av Lørnings

Hmm..snasen bil! :D Det er vel sånn dobbel-clutch system på den? Gi r33'en en dogshift kasse og en som røsker i spaken, så tenker jeg det blir bra :twisted:
 #299555  av sindrejl

nå har den r33'en noe av de bedre utstyret man kan pakke i en slik bil så .. det sier vel mest om hvor imponerende r35'en er :)
 #299559  av Tomera

Noen som kan presantere specs på R35?
 #299567  av ArildM

Minimum 470hk tror jeg de sa i topgear, men alle motorer er "håndlaget" og fintunet slik at noen kan yte godt over 500hk. I tillegg er hver enkelt girkasse tunet nøyaktig etter effekt på motor for optimal akselerasjon :!: I alle fall det jeg husker i fra Topgearepisoden i Japan, samt at Jeremy fikk nakkesleng pga alle G kreftene når han kjørte den på bane :lol: