TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Gatebil Rudskogen 5-7 Sept.

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #299969  av James
 
Noen fra forumet som skal ta turen?
Evt. noen fra bergensområde som skal? Hadde vert artig å kjørt ilag med noen toyotaer bortover...
Syns det var helt elendig oppmøte på toyotaer på Rudskogen i Juli... :? så hadde vert gøyt å få gobilene samlet 8)
 #300028  av James
 
celica_st185 skrev:Reiser nok en liten gjeng herfra, forhåpentligvis blir det banekjøring og :)
Høres bra ut! :) Satser på banekjøring på meg også :) Hva dag reiser dere på? Satser på at vi reiser på torsdags ettermiddag...
 #300029  av Supramk3turbo
 
Svarte %#¤&%, jeg går glipp av September treffet :evil: Er visst på jobb da. Det var utrolig leit...
 #300083  av ErikG
 
Om jeg har fått Glanzan til da kommer jeg en tur!
 #300107  av celica_st185
 
James skrev:
celica_st185 skrev:Reiser nok en liten gjeng herfra, forhåpentligvis blir det banekjøring og :)
Høres bra ut! :) Satser på banekjøring på meg også :) Hva dag reiser dere på? Satser på at vi reiser på torsdags ettermiddag...
Ikke helt sikker på det enda, men er vel en fordel å være framme til fredags morgen ja
 #300590  av James
 
celica_st185 skrev:
James skrev:
celica_st185 skrev:Reiser nok en liten gjeng herfra, forhåpentligvis blir det banekjøring og :)
Høres bra ut! :) Satser på banekjøring på meg også :) Hva dag reiser dere på? Satser på at vi reiser på torsdags ettermiddag...
Ikke helt sikker på det enda, men er vel en fordel å være framme til fredags morgen ja
yes, satser på det samme her :)

var ikke egen plass for Toyotaer på Julitreffet, så hadde jo vert greit å få det til denne gangen. Har før vert helt nederst på gokartbanen ved svingen...Kan evt. prøve å samle oss der om det skulle være plass?
 #300683  av TurboDevil
 
Jeg reiser nedover torsdag morgen med en liten gjeng.. vi skal bo på camping ett stykke unna men skal prøve å parkere bilen nede i svingen på gokart banen når jeg er der..
 #300715  av Daniel HS
 
Da har jeg funnet ut at jeg også skal... :mrgreen:

Vi er en gjeng som skal kjøre nedover samlet fra Bergen, kjører fra Rema/gamle Lidl på Krambua ca 17.00 (mener jeg, skal sjekke opp i nøyaktig tid) på torsdagen.

Bare å henge seg på her, blir forøvrig ingen grisekjøring... :)
 #300906  av Daniel HS
 
Blir nok ikke Toyota på meg denne gangen siden jeg skal sitte på over fjellet :( Men alternativet var ikke så ille det heller... Bare å komme å hilse på hvis noen føler for det :)

Bilde
 #300907  av James
 
hehe, godt å ha en trekk bil til Celicaen om den skulle skjære seg etter banekjøringen i helgen :wink:
 #301024  av Lørnings
 
Jeg kommer, men kjører bobil, så ikke mye utstilling å skryte av! :P Men jeg stikker vel nedom, skal ha TRD genser, så blir lett å kjenne igjen, dere får skrike!! :wink: