TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Supratreff/bremsedag Valdres den 13.sep!!

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #300887  av Qurtis
 
mulle-mek skrev:kan desverre ikke fikk time til soting av vinduene den helga synes de var så fint på bilen til kkma70 :D
DU MÃ… KOMME!!!

Soting har du hele høsten og vinter til 8)

Dette blir nok siste samling i år.... :roll:
 #300924  av mulle-mek
 
Qurtis skrev:
mulle-mek skrev:kan desverre ikke fikk time til soting av vinduene den helga synes de var så fint på bilen til kkma70 :D
DU MÃ… KOMME!!!

Soting har du hele høsten og vinter til 8)

Dette blir nok siste samling i år.... :roll:
hmm får prøve da :D
 #300929  av Supramk3turbo
 
Åh, kjempe greier, da har du fin mulighet til å få bremset bilen også Mulle, er ikke gærn pris det der altså. Billig faktisk.. Vi får prøve å kjøre sammen oppover da...
 #301102  av Supramk3turbo
 
Tja. Halv ni går vell fint. Tar jo 3 timer fra Oslo. Så må vi jo møte Mulle et sted på veien også...
 #301325  av junkern
 
hehe, hadde vært morro å fått sjekke hiclassen min! hehe. den er ihvertfall ikke orginal. men men, er vel kanskje litt drøyt å prøve på den bilen nå.
 #301447  av Supramk3turbo
 
Ja, jeg hadde ihvertfall tenkt det. Se om jeg har mistet eller hentet noen hester siden sisst. he he :D
 #301451  av iskrem
 
Jeg er nok i bakrus så tidlig på morgenen tror jeg, og i tilegg kjøre tre timer? Uff. :P

Effekttesting av bilen min er ikke noe særlig vits uansett, den er jo ganske orginal. :P

Men det høres artig ut, skal se om jeg klarer å tvinge meg til det. :)
 #301452  av Supramk3turbo
 
He he, hva er det med Mk3 folk å bakrus. hehe. Mins en episode for ikke så lenge siden. Skal ikke nevne navn, men det begynner ¨på T å slutter på ommy :lol: Men håper du tar turen da iskrem, jo fler jo bedre. At den er orginal gjør ikke noe...
 #301620  av TommR
 
hehe stemmer det. hadde sjåfør på bilen ned til japstreffet... da var jeg sliten ass... hehe men kjører til og fra fest i morra så er snille gutt da. Må jo på bremsetreffet som vi snakka så mye om på strømmen tidligere i år. :D