TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Supratreff/bremsedag Valdres den 13.sep!!

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #301666  av Supramk3turbo
 
Skal vi drammens folk møte på CC kl 08.30... Å Peter, kommer du eller ikke, hvor skal vi møte deg :D ??
 #301701  av Supramk3turbo
 
Jepp. 08.30 på liertoppen.
 #301709  av mulle-mek
 
sendte akkurat mld til thomas rakk ikke få ferdig bilen ikveld :evil: men som sagt ha en kjempehyggelig dag dere guttar mvh peter
 #301792  av Supramk3turbo
 
Vil bare takke Steffen for et vellykket treff. Været var bra, stemningen var bra og jeg hadde mere hester i bilen enn jeg trodde :D He he, kan det bli bedre. Kunne vært noen flere Mk3 der men. Satser på gjenntagning av dette neste år, jeg er med... :D

Skal legge ut noen bilder senere...
 #301801  av Topaz
 
Supramk3turbo skrev:Vil bare takke Steffen for et vellykket treff. Været var bra, stemningen var bra og jeg hadde mere hester i bilen enn jeg trodde :D He he, kan det bli bedre. Kunne vært noen flere Mk3 der men. Satser på gjenntagning av dette neste år, jeg er med... :D

Skal legge ut noen bilder senere...
Irriterende at jeg gikk glipp av treffet. Hvor mange mk3 suprar var det der da?....Og hvordan ble utskriften din Thommas?
Hadde vært artig å se utskriftene postet her. Hva med en sticky dynoutskrifts tråd?
 #301803  av mulle-mek
 
godt forslag tom med oppgraderinger som er gjort så andre kan ha en mal på hva de kan gjøre med motorene sine :D
 #301831  av Supramk3turbo
 
Det ble ikke så mange Mk3. Jeg å Tommy kjørte... he he "Kolonne" oppover. Så det ble bare Steffen, Toyotapshyco, Tommr og meg. Pluss 2 stk Lexus is200, den ene med 2jz-gte motor. Resten feiga ut :D Men det var uansett gøy. Å virkelig fint verksted de har der oppe. Jeg bremset 415 HK og 540 Nm i motor. Veldig fornøyd med det...
 #301890  av Supramk3turbo
 
Ladet 1.3, men da gikk den ganske magert. Så må ikke kjøre på det til vanlig...he he.
 #301954  av Supramk3turbo
 
Svarte, nå fant jeg enda noen vakum lekasjer. Fikk fikset de så gikk bilen merkbart enda bedre. Dumt jeg ikke så det før jeg bremset den...Røret som går til TPS hadde nesten falt av, sprekt altså. Kan dette ha noe med at den gikk så magert?? Da fikk jo ikke ECU beskjed om hvilket trykk den går på..

Har rota bort kabel til kamera, så får ikke lagt over bilder :(