TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Min 90 mr2 gti

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #300628  av BamseBrakar
 
Litt info om bilen
Utvendig: 94 baklykter, Leppe, Klare blinklys, Sota bakrute og små sidevinduer
Motor: Ã…pent greenfilter, Sebring eksos
Innvendig: Nytt ratt(Even må utdype fra hvilken årsmodell), Mr2matter, Korta girstang, Alu foringer på girstangplata
Planer: Ny lakk, Turbo?(mest lyst på beams motor), kaminari styling, Felger (ikke i fast rekkefølge)
og så noen bilder. er tatt på natta så er litt mørke.. dagsbilder kommer før bilen blir satt til vinterdvale
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
 #300631  av GhostRider88
 
Kjempe fin mr2 du har der 8)

Syns den ser veldig bra ut nå, men nye felger vil nok ta seg bra ut ;) Hva slags felger tenker du?
 #300632  av Mr2Even
 
Der har vi gamlebilen min jo ! :) Fine Bilder Kato :)
Sist redigert av Mr2Even den 01 sep 2008 19:29, redigert 2 ganger totalt.
 #300633  av GhostRider88
 
Mr2Even skrev:Der har vi gamlebilen min jo ! :) Fine Bilder Kato :)

Ikke rart jeg syns den var fin da :D
 #300636  av BamseBrakar
 
hehe takk.. hmm hvordan felger ja.. si det.. lyst på felger med svart senter og kromma\blank kant
 #300639  av GhostRider88
 
BamseBrakar skrev:hehe takk.. hmm hvordan felger ja.. si det.. lyst på felger med svart senter og kromma\blank kant
helt enig.

Selv liker jeg godt disse felgene;

Bilde
 #300642  av Mr2Even
 
GhostRider88 skrev:
Mr2Even skrev:Der har vi gamlebilen min jo ! :) Fine Bilder Kato :)

Ikke rart jeg syns den var fin da :D
Hehe nei ikke sant :lol: Vi har jo pratet en del vi to om planene jeg hadde med denne bilen Thomas :)

Kan fortelle at rattet er fra en 93/94 modell. Felgene ble kjøpt fra en som hadde importert en 94modell der felgene med orginale dekk bare hadde gått 27000km. Jeg liker faktisk felgene, passer godt til bilen og det orginale utseende er ok på mange måter :) 94baklyktene og hjørneblinkerne kjøpte jeg av en Japaner jeg kjenner som er stadig i Japan. Synes det hever usteende helt perfekt på den bilen :) Jeg var faktisk også inne på tanken å oppdatere til Beams motor, lakkere og kaminari styling men holdt meg til slik bilen var og heller fikset opp småting. Når motoren også hadde vært fullt overhaldt på Toyota Oppsal for fem år siden så ventet jeg med Beams :) Fjærbeina, fjærene, Gule Koni og forstillingen er også oppdatert til 94 modell deler, dette gjørde den litt bedre å kjøre med.. Girkassa er også byttet, kjøpt fra Danmark og bare gått rundt 70000km nå tenker jeg. Jeg gikk gjennom endel på den bilen og tror nok du har fått deg en god Mr2 Kato, jeg kunne godt ha kjøpt den tilbake visst jeg skulle hatt en mr2 igjen :)
Sist redigert av Mr2Even den 01 sep 2008 19:49, redigert 1 gang totalt.
 #300646  av GhostRider88
 
BamseBrakar skrev:men da er vi enige da. hehe.. fant du dissa a?

hehe ja. Har selv veldig lyst på disse felgene ;)

Disse felgene får du hos; http://www.martins.no/felger/sortimentet.aspx


men er litt usikker på om de passer til mk2, men det går an å undersøke :)

Mr2Even skrev:
GhostRider88 skrev:
Mr2Even skrev:Der har vi gamlebilen min jo ! :) Fine Bilder Kato :)

Ikke rart jeg syns den var fin da :D
Hehe nei ikke sant :lol: Vi har jo pratet en del vi to om planene jeg hadde med denne bilen Thomas :)

Kan fortelle at rattet er fra en 93/94 modell. Felgene ble kjøpt fra en som hadde importert en 94modell der felgene med orginale dekk bare hadde gått 27000km. Jeg liker faktisk felgene, passer godt til bilen og det orginale utseende er ok på mange måter :) Jeg var faktisk også inne på tanken å oppdatere til Beams motor, lakkere og kaminari styling men holdt meg til slik bilen var og heller fikset opp småting. Når motoren også hadde vært fullt overhaldt på Toyota Oppsal for fem år siden så ventet jeg med Beams :) Fjærbeina, fjærene, Gule Koni og forstillingen er også oppdatert til 94 modell deler, dette gjørde den litt bedre å kjøre med.. Girkassa er også byttet, kjøpt fra Danmark og bare gått rundt 70000km nå tenker jeg. Jeg gikk gjennom endel på den bilen og tror nok du har fått deg en god Mr2 Kato, jeg kunne godt ha kjøpt den tilbake visst jeg skulle hatt en mr2 igjen :)
ja det var tider det ;) Liker selv denne mr2'en og syns at den utseende messig er meget pen slik den fremstår nå. Kunne også ha kjøpt denne om jeg skulle ha hatt mr2 nå :D
 #300647  av Mr2Even
 
BamseBrakar skrev:hehe.. ja.. kjekt at du er her ennå :P lister opp alle tinga som jeg glemmer i farta:P
Ja ikke sant, hehe, du får bare spør om det er noe mer du lurer på :) Å forresten, leppa kjøpte jeg fra samme karen som jeg kjøpte rattet av (faktisk en som jobber på Bilextra i Drammen Kato, han eier en rå gul mr2 Turbo). Også Eksosen helt inn til motoren er byttet kjøpt av samme person . Og alle kalipperne utenom den høyere bak er byttet.
 #301565  av inzane2012
 
eneste jeg kan peike fingeren på med denne bilen er fargen, rødt er så kjedelig;) hehe, så når du skal lakke den oppigjen, gå for gult;)
gult er kult vettu, pluss at mr2'n tar seg jævelsk godt ut i gult, spess når den er nylakkert:P hehe...

ellers tror jeg denne bilen er ett særdeles godt kjøp! bra vedlikeholdt av en som ikke virker som typen til å kjøre den ihjel hver helg;)

ps, skal du kjøpe nye felger til bilen vil jeg anbefale deg å ta godt vare på orginal felgene, tror ikke dem er så lette å opp drive virker dem som, så dem kan vere kjekke og ha:)
 #301944  av BamseBrakar
 
Tja tviler på at det blir gult.. muligens rød og svart:D er ikke sikker men tror ikke jeg skal lakkere inni dører osv.
 #302471  av inzane2012
 
BamseBrakar skrev:Tja tviler på at det blir gult.. muligens rød og svart:D er ikke sikker men tror ikke jeg skal lakkere inni dører osv.
kjiper'n;) hehe... neida, fin bil uansett:)
 #317056  av Mr2Even
 
Heisann. Nå, hvordan går det med bilen din/ gamle bilen min ;) ? Gjort noe nytt?