TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Min 90 mr2 gti

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #317163  av BamseBrakar
 
Ikke mye egnetlig. har fått på trd tårnstag forann og bak.. pluss en mr2plate i stål i plassen over dvdspilleren. og så ligger det blå dioder til instrumentene og nøkkelhullringen
(hvis du skjønner hva jeg mener:P ) pluss har 2 evilmr2 i stål som jeg tenkte jeg kanskje skulle montere på orginal plass forann og bak.
 #317170  av Mr2Even
 
Ok. Ja skjønner hva du mener. Legg ut bilder da vel :)
 #317226  av Mr2Even
 
Ja gjør det! Og motoren, er den fortsatt bra ?
 #317261  av BamseBrakar
 
jada:D går og går den vettu. :P endelig finni ut hva de klonkelydene var og da.. mest sannsynelig bærekulene:P mekanikern hadde aldri hørt de klonke på den måten før da:P
 #317281  av Mr2Even
 
Godt å høre :) Og den bruker fortsatt lite olje? Har du finni ut hva den lille u-lyden som kommer når motoren bremser på giret da ?
 #317453  av marlboro1310
 
Moro å se en "original" Mk2 igjen...synes den var kjempeflott den der. De felgene som var avbildet her finnes å oppdrive på www.interdekk.no til svært fordelaktig pris. (8x17)
Kul effekt på de kveldsbildene, men ta gjerne flere i bedre dagslys etter en fin paintjob 8)
 #317479  av BamseBrakar
 
Den bruker litt olje.. men ikke verdensundergang men den lekker.. ikke bruker. tenkte jeg skulle få tatt og bytta de o-ringene på fordelern? var der det lakk litt var det ikke?
 #317496  av Mr2Even
 
Bra den fortsatt ikke bruker olje :) Den o-ringen byttet jeg når jeg hadde bilen, så da er det nok noe annet.
 #347238  av Mr2Even
 
Hei igjen! lenge siden du har oppdatert her nå, hvordan går det med bilen ?
 #422757  av BamseBrakar
 
Veldig lenge siden det har skjedd noe her inne nå:P
etter at bilen plutselig bare stoppe for meg på motorvei brua i drammen (tror det var i 2010) så har jeg fått den i gang igjen ved og bytte hele ledningsnettet til motoren,
julaften 2011 klarte jeg i min vanelige morgen tåke (skulle på jobb) og tre fronten min inn i ræva på en sprinter.
Fikk fiksa bilen igjen med masse forskjellige farger på div deler, bytta begge dørene har jeg også gjort.
pr i dag ser bilen sånn ut:
Bilde
 #422763  av Mr2Even
 
Såppas. Det var skjipern.. Bytta hele ledningsnettet ? hadde du brann i bilen eller hva var årsaken ? Har du farget rødt på dekkene også ?
 #422764  av BamseBrakar
 
For og faktisk svare på spm ditt så stoppa bare bilen uten og forteller meg hvorfor, ingen ting som indikerte at noe var galt.
Ang ledningsnettet så fant jeg ikke ut hvilken ledning som var gåen, bytta det meste rundt på motoren først til slutt var det bare ledningsnettet igjen og da startet den.
Har bare ikke kommet så langt at jeg har dratt av plasti dippen fra hjula enda. har ikke lakkert bilen med vanelig lakk men brukt en produkt som heter plasti dip. Mye videoer på youtube hvis du lurer på hva det er.
Sist redigert av BamseBrakar den 01 des 2012 10:35, redigert 1 gang totalt.