TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Glanza prosjekt, nÃ¥ til salgs...

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #409489  av Supramk3turbo
 
Dette blir helt rått Erik :) Gleder meg til å se den ferdig :)

RÃ¥e bilder foresten :)
 #409491  av Holger
 
Mange som for seg en lite overaskelse når de blir frakjørt av denne tenker jeg, skamtøft! 8)
 #409494  av 3rlend
 
det så ut som det var turboen sin det... :P
 #411143  av ErikG
 
Liten update

Motor ferdig satt sammen. Mangler bare turbooppsettet og triggerhjulet på veiva.

Bilde

Bilde

Sveiset inn AN16 i bunnpanna for å bli kvitt trykk og oljetemp sensor

Bilde

Bremser foran ferdig. Borra og slissa Celica Gt4 skiver og Ferrodo 3000 klosser

Bilde

Bremser bak ferdig. Orginale skiver jeg har borra og orginale klosser

Bilde

Må valse litt bak.... R888 dekka er bredere i sporbanen enn de jeg hadde før.

Bilde

Fjernet det meste av orginale ledningsnett og sikringsbokser. Flyttet batteri til bagasjen. Ny sikringsboks.

Bilde

Sneak peak av grillen sånn den blir i år

Bilde
 #411162  av ArildM
 
Imponerende :)
 #411272  av ErikG
 
Innser nå at tiden frem til gatebil blir litt knapp i forhold til å kjøre med 1,5n. Så nå blir det å sette tilbake 1,3n slik den var i fjor å kjøre første treffet sånn. Rekker ikke få ferdig turbooppsettet og mappe før 25. mai så for å kunne få kjørt blir the back to 2011 spec på motor. Men er greit å få testa nye bremser og understell og at alt annet ellers fungerer.
 #411934  av ErikG
 
Da fyra 1,3n i dag. da er det bare varmkjøring av motor, koble lys, montere interiør, bur og belter igjen før alt er klart for første treff!!
 #411941  av Holger
 
goood 8)
 #412279  av ErikG
 
Da har jeg kjørt bilen for første gang på leeenge. Bare ut av verkstedet for en luft, men er digg å føle at alt fungerer. Mangler nå bare feste 4 punktbeltene, montere inn dasjbord og buret så er nesten alt klart. Venter fortsatt på en dash2 instrumentpanel så for øyeblikket så har jeg ingen målere i bilen... Må kjøre med laptopen for å ha oversikt over verdiene....

Lite stemningsbilde
Bilde

Bilde
 #412283  av Holger
 
ser gromt ut dette ja :twisted:
 #427455  av ErikG
 
Da har jeg fått gjort litt igjen på denna... Går sakte, men sikkert fremover. Har nå begynt med montering av radiator i bagasjen, nye ruter til bilen er bestilt i lexan så jeg kan kjøre luftinntak gjennom bakvinduene til radiatoren.
Bilde

Bilde

Dasjdisplayet er delvis montert, mangler en flashing og kobling av noen sensorer

Bilde

Har flyttet topplagerne til demperne foran til oversiden av dempertårna for å få senket bilen mere. Usikker på om jeg tør ha det sånn eller sveiser om dempertårna så jeg kan ha toppene på undersiden.

Bilde

Det begynner å bli ferdig i motorrommet, mangler bare noen småting

Bilde

Bilde

LS3 coiler er montert, mangler pluggkabler og kobling

Bilde
 #427461  av Holger
 
tøft, liker! 8)
 #427481  av EXS
 
er du fornøyd med xxr felgene ? vurderer og kjøpe sjøl men er usikker på kvaliteten da jeg har hørt at de blir ovale fort... men felger til under 100$ pr. frister
 #427484  av ErikG
 
Har ikke kjørt veldig langt på de hjula akkuratt... Men veit Fredrik Øksnevad kjørte på sånne hele fjordårssesongen uten at jeg har hørt noe negativt om dem
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14