TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Glanza prosjekt, nÃ¥ til salgs...

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #432779  av toyotakp61
 
Detta er drømmebil:D
 #432783  av ErikG
 
Du kan fø kjøpe den om du vill ;)
 #432792  av EXS
 
alt overskudd går til 86en nå ? ;)
 #432798  av ErikG
 
Gjenstår kun vannpumpe, slanger og mapping på denne nå. Er nok ingen som vil gi det jeg må ha for den for å kunne selge. Bedre å bare sette den på vent. Koster ingen ting å ha stående
 #432814  av toyotakp61
 
Hehe skulle gjerne gjort det men sitter allerede med 4 biler pluss mc såå tror nok jeg skal stå over ^^
 #440492  av ErikG
 
Da ser jeg meg nødt til å selge prosjektet... Det som gjenstår i grove trekk er elektrisk vannpumpe, montere radiator baki. Litt div slanger og mapping. Motor er bygget for ca 400whp så på ca 800kg blir dette en kjapp bil.

Bil står i Bærum
Ser for meg rundt 60 000,- for denne med alt av deler.

Følger med 4e-fte motoren som bremset 290 hjulhester
 #445635  av ErikG
 
Etter mye overtaling fra en ivrig samboer og en kompis ser det ut som jeg har fått ett sted å sette bilen i vinter og hjelp til å gjøre ferdig bilen. Så forhåpentligvis er bilen oppe og går igjen iløpet av vinteren! Elektrisk vannpumpe er besilt så lite deler som mangler ihvertfall. Kun en god del jobb. Håper på testkjøring Gatebil mai på Vålerbanen
 #445867  av Markus97
 
Hvorfor har jeg ikke sett denne her i Bærum før?? Hvor holder du til? Råeste Starleten jeg har sett :mrgreen: Kjører nok fra det meste denne her :lol:
 #445869  av ErikG
 
Brukte den på veien en stund, men er noen år siden. Nå er skiltene levert inn. Jobber på Toyota Rud
 #445872  av Markus97
 
ErikG skrev:Brukte den på veien en stund, men er noen år siden. Nå er skiltene levert inn. Jobber på Toyota Rud
OK, Skjønner :wink: Jobba jo hos deg nå i hjulskiftsesongen jeg :mrgreen:
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14