TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Høsten, en god tid forran tven

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

Din Favoritt serie

Prison Break
18
20%
Heroes
9
10%
Stargete Atlantis/ SG1
5
6%
Greys Anatomy
3
3%
Top Gear / Fifth Gear
8
9%
House
9
10%
CSI
18
20%
Entourage
4
4%
Lost
14
16%
24
1
1%
 #301978  av inzane2012

Nå som høsten er i full annmarsj er det jo på tide med en ny sesong forran tv'en med en drøss nye serier, og den annledning lurer jeg på hvilke tv serier dere der ute venter på?
Hver høst er jo og tiden da det kommer en masse nye serier og, så har dere hørt om en helt ny serie dere gledere dere til?

Jeg har akkurat begynt å se Prison Break igjen nå, og syns den nye sesongen virker ganske spennende hittil vertfall(bare komt 3 episoder så langt), så har jo endelig Entourage begynt igjen, en serie jeg har gått og ventet på i snart ett år nå, og så begynner jo Heroes igjen denne månen her, og det tror jeg for min del blir høyde punktet.
Ellers som den sci-fi fanen jeg er må jeg jo og få med meg Stargate Atlantis, til min samboers store missfornøyelse:) hehe..

Lurer og på å laste ned en ny serie kallt True Blood, den kommer fra HBO og skaperen av Six Feet Under, og det lover jo godt både på kvaliteten, og at HBO ikke er så kjent med å bare droppe en serie helt uten videre i motsetning til FOX som dropper serier i hytt og pine....
Sist redigert av inzane2012 den 24 sep 2008 16:04, redigert 2 ganger totalt.
 #302002  av celicagt4205nord

er blitt totalt avhengig av sopranos,har skaffet meg alle sesongene,så ser 2-3 episoder hver dag,må si att dette er noe av det beste jeg har sett,så fikk jeg nettopp mail om att kongen av queens sesong 4 er i posten :D
 #302005  av James

Jah, ventet lenge på at alle disse seriene jeg følger med på skulle begynne igjen :D

Jeg følger med på:

- Heroes
- Prison Brake
- Terminator: The Sara Connor Chronicles
- Top Gear
- Smallville
- House ( skal begynne å alle disse nå)
 #302008  av Daniel HS

Må innrømme at jeg ser særdeles lite på TV, prøver å få med meg nyhetene og CSI av og til... Ellers står den stortsett av, med mindre jeg virkelig kjeder meg :P Har som regel alltid noe å ta meg til... Men må si jeg savner det der å bare sitte seg ned å slappe helt av :)
 #302011  av ArildM

Lost uten tvil, slutten av forrige sesong tok helt av. Og med unntak av noen litt kjedelige episoder av starten på sesong 2 så har serien vært jevnt over det beste jeg har sett både i film og serieformat.

Det dummeste er jo at de har en så idiotisk sendeplan, starter ikke før i Januar/Februar og slutter allerede i Mai/Juni, hadde vært mye bedre med en episode hver 14 dag om de hadde kunnet starte i september, men må vel bare smøre seg med tålmodighet.

Venter i spenning på animerte serier ala FamilyGuy, American Dad, Simpsons, Metalcolypse og Robot Chicken :mrgreen:
 #302051  av inzane2012

jeg datt av lasset med lost etter sesong 3, fikk med meg begynnelsen med sesong 4, men så gadd jeg ikke mer, føler serien har forlengst gått over til å bli ei rein premium melkeku og at den historien burde vert nøsta opp etter sesong 3... hører og rykter om at PB blir forlenget og noe som jeg ikke ka si jeg er så veldig glad for, syns denne sesongen her bør vere den avsluttende:)

liker ikke når serier som lost og prison break ol. blir dradd for langt ut, blir så lett å miste spenninga og interessen da, pluss at en god del av lufta går ut serien når dem blir for lange, er noe annet med serier som greys anatomy, entourage, seinfeld, numb3rs osv, serier som egentlig ikke starter med ett klart mål der en jobber seg gjennom sesongen mot å nå ett mål om dere skjønner, sånne serier kan gått gå en stund.
og syns det beste er når en skikkelig god serie avslutter med en litt åpen slutt ala den sopranos hadde der vi egentlig ikke fikk ett klart svar på hvordan det endte, gjør at vi letter får lyst å se serien om igjen for å se nøye etter om det var noe vi gikk glipp av.
 #302099  av SanAndre

Prison Break uten tvil. Denne serien er jo bare rå, men enig at det blir for dumt hvis dem drar det for langt :wink:
Lost har jeg også fulgt med litt sånn jevnt og trutt, og må si at avslutningen av den forrige sesongen gjorde at jeg er spent på den neste..
Lasta forøvrig ned sesong 1 av Heroes for å sjekke ut denne, og de første episodene syntes jeg var skikkelig kule, men fra episode 13 og utover synes jeg det begynner å bli litt for mye på en måte, så jeg stoppa å se. Men vurderer sterkt om jeg skal gi det en ny sjanse :P

Men serien over alle serier er jo selvfølgelig Frustrerte fruer :oops:
 #302101  av James

Heroes er garantert min favoritt! En stund siden de har visst de nå pga. all streiken som har foregått ,men ble helt hekta når den gjekk :mrgreen:
Terminator: The Sara Connor Chronicles syns jeg også imponerte!! og Prison Brake forsatt bra og absolutt vert å følge med på, men bør komme opp med noe nytt sant før den blir dratt for langt på det samme...
Smallville har jeg liksom alltid følgt med på så må lastes det også :)
Top Gear er jo en selvfølge!! :wink:

Men utenom det sør jeg nesten aldri på dette bortsett Premier League kamper innimellom når jeg har tid. Dagene er rett å slett ikke lang nok ... :roll: hehe
 #302103  av cameleon

Jeg ser veldig lite på TV selv. Men jeg er av typen som kun ser på CNN, History Chanel etc. Nå følger jeg med på valgkampen i USA og følger med på børsnoteringene generelt :oops:
 #302109  av inzane2012

cameleon skrev:Jeg ser veldig lite på TV selv. Men jeg er av typen som kun ser på CNN, History Chanel etc. Nå følger jeg med på valgkampen i USA og følger med på børsnoteringene generelt :oops:
Det var da ikke måte på da:) hehe
 #302684  av inzane2012

Da har ENDELIG sesong 3 med heroes begynt! sesongen starter med en dobbel episode, så detta blir bra! :D både prison break og heroes på samme dag, kan ikke bli bedre enn det!
 #302693  av cameleon

inzane2012 skrev:
cameleon skrev:Jeg ser veldig lite på TV selv. Men jeg er av typen som kun ser på CNN, History Chanel etc. Nå følger jeg med på valgkampen i USA og følger med på børsnoteringene generelt :oops:
Uff ja hehe... Litt sær smak for de fleste vil jeg tro :lol:
 #302726  av inzane2012

cameleon skrev:
inzane2012 skrev:
Uff ja hehe... Litt sær smak for de fleste vil jeg tro :lol:
nja, hadde jeg hatt history channel hadde jeg nok sett mye på det selv, eller vertfall så mye jeg hadde fått lov til av dama;) hehe
digger jo selv discovery og nat.geo. selv om det er 70% repriser der da:)
 #302738  av ErikG

Må legge til at Golden Goal har startet igjen. Fantastisk morsomt. Også starter Torsdagsklubben.