lettere trimming
Legg innLagt inn:19 sep 2008 00:31
Lurer på hva som må gjøres med en carlos sainz for og få ca 300+ med hester.
er ganske grønn når det gjelder sånn.
er ganske grønn når det gjelder sånn.
James skrev:Sies at om man har full eksos med downpipe, konfilter, frontmontert IC, ct20b turbo, boostckontroller med økt ladetrykk på ca.1-1.1bar skal man ha rundt 300hk i motor ..ja så org motor tåler såpass med trykk??
Blackcs skrev:Selve motoren tåler MYE!, men motostyringen stopper ved ca. 300 hk.James skrev:Sies at om man har full eksos med downpipe, konfilter, frontmontert IC, ct20b turbo, boostckontroller med økt ladetrykk på ca.1-1.1bar skal man ha rundt 300hk i motor ..ja så org motor tåler såpass med trykk??
Blackcs skrev:Motoren skal tåle det! Har selv med samme oppsett nevnt ovenfor. Kjører 0.6 på normal kjøring og fra 0.9-1bar når jeg ønsker å gi på litt. Tørr ikke å øke ladetrykket før jeg har evt. fått sterkere toppakning. CT26 å CT20B turboene skal også ha en smertegrense på rundt 1.2bar.James skrev:Sies at om man har full eksos med downpipe, konfilter, frontmontert IC, ct20b turbo, boostckontroller med økt ladetrykk på ca.1-1.1bar skal man ha rundt 300hk i motor ..ja så org motor tåler såpass med trykk??
donk2k skrev:For å sette et bilde på hva motoren tåler, kan jeg nevne at jeg kjører 1.5-1.6 bar med TD06 Kit.ok den er grei
Motoren er helt orginal foruten toppakning og arp studs. Motoren har gått 300.000 og bruker forsatt ikke olje.
Må nevnes at det hele kontrolleres av Autronic SMC og alle tempraturer og blandingsforhold osv. er under oppsyn og ligger innenfor det trygge. Tror det er det viktigste når man skal hente ut en del.