TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Blinklysolje

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #366676  av ArildM
 
Nei nå tuller du ke25-toyoglide :shock:
Har vi blitt ført bak lyset? :|
 #366679  av Supramk3turbo
 
Sjokk :shock:
 #366683  av EXS
 
alle blinklys kan brenne :evil: .........


blinklysolje that is :o

men seriøst folkens dere må begynne og følge med i tiden..... er teflonblinkere som er in nå for tiden, kommer en elegant *swopp* lyd fra disse verstingene.... friksjonsløse blinkere FTW
 #366687  av Noxan8
 
funker bra det, helt til teflon belegget får sår i overflaten, da får du dobbel tikk og enkel takk.... bruk amboltklang på boks, funker fjell til og reparere med :D
 #366725  av chris
 
ArildM skrev:Nei nå tuller du ke25-toyoglide :shock:
Har vi blitt ført bak lyset? :|
Du mener vel.. blitt ført bak blinklyset ?
 #366726  av chris
 
ke25-toyoglide skrev:Dette må være den mest tåpelige diskusjonen eg har sett.
Alt dette er selvfølgelig bare tull, siden, blinklys ikkje treng olje eller vedlikehold her i Norge siden ingen NOENSINNE bruker det. :evil: :roll:
Problemet er vel heller mangel på vedlikehold, siden blinklysene åpenbart aldri virker. Jeg tror de ruster opp pga all saltingen, og folk glemmer rett og slett å kjøpe blinklysolje. :P
 #368438  av Noxan8
 
faaaaaa*n.... pass på å få rett viskose på olja, hadde bilen på verksted i hælja med pungtert svinghjul, de sa det kom av feil viskose på blinklysolja :shock: :shock: de fixa svinghjulet med et norgesplaster, så nå er det tett og fint igjenn :)
 #368453  av Zepticon
 
Noxan8 skrev:faaaaaa*n.... pass på å få rett viskose på olja, hadde bilen på verksted i hælja med pungtert svinghjul, de sa det kom av feil viskose på blinklysolja :shock: :shock: de fixa svinghjulet med et norgesplaster, så nå er det tett og fint igjenn :)
Skulle brukt svenskeplaster, mindre avgifter på dem!
 #381300  av Pirken
 
Bilde
Noen som har prøvd denne ?
Do you have an annoying rattling in your mufflers? Are they sagging a little? Don't quite sound right? That could be the symptoms of a worn muffler bearing. Allow me to introduce the KaleCoAuto muffler bearing! It's unique iron-graphite composite with pre-grease-packed assembly provides over 200,000 miles of smooth muffler operation! It is most likely they will outlast your mufflers. Also works well on heavy duty exhaust systems. One per muffler.
 #381316  av Supramk3turbo
 
Jeg har et hjemme... men når jeg skulle bytte det ut med det gamle muffler lageret, så kunne jeg pokkern meg ikke finne hvor det sitter, har sjekket hele veien fra downpipe til muffler, ingen lager... :lol:
 #381332  av Andreazz
 
Jeg skulle bytte fra blå overledning til grønn på Supraen. Dette grunnet nye regler kommunestyret her i Trondheim har innført via miljøpakken. Men problemet er at all kortsluttningsrøyken rannt ut når jeg skrudde opp ledningsnettet.

Noen som vet hvor i byen man får kjøpt nytt? I England har de denne typen:

Bilde
 #381334  av Supramk3turbo
 
Der har du et seriøst problem Andreazz... Har hørt mye drit om den fra england, mange har opplevd et den bare har gått opp i røyk... 8)
 #381335  av Andreazz
 
Supramk3turbo skrev:Der har du et seriøst problem Andreazz... Har hørt mye drit om den fra england, mange har opplevd et den bare har gått opp i røyk... 8)

Det var det jeg fryktet, Lucas er jo kjent som The Prince of Darkness...

Jeg får vell stikke nedom Toyota Hell bil å høre hva de sier. De kommer sikkert til å prakke på meg nytt ledningsnett laget etter den nye Prius spec`en :cry:
 #381336  av Pirken
 
Vist dere har samme problem som meg.

Du ser en 200sx i speilet og tenker noe slitt dritt skal ikke være i mitt speil.
Girer ned, lar turboen lade vilt, går igjennom noen gir og så hører man et fælt vræl i fra Bilen.

Her har man isåfall løsningen på dette.


Bilde
 #381337  av mr2storbrua
 
Andreazz skrev:
Supramk3turbo skrev:Der har du et seriøst problem Andreazz... Har hørt mye drit om den fra england, mange har opplevd et den bare har gått opp i røyk... 8)

Det var det jeg fryktet, Lucas er jo kjent som The Prince of Darkness...

Jeg får vell stikke nedom Toyota Hell bil å høre hva de sier. De kommer sikkert til å prakke på meg nytt ledningsnett laget etter den nye Prius spec`en :cry:
Se positivt på det. I den nye kortslutningsrøyken er det mindre CO, og mulig du kan få avslag på årsavgiften på grunn av dette.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10