Onkelvegard`s gt-four: Fmic, sprut og bredbånds lambda
Legg innLagt inn:20 okt 2008 10:31
Da var det på tide og bygge motor i gtfour`n
show and shine viewtopic.php?f=62&t=28809
Bilen er en 95 modell med 132 tusen på måleren
Foreløpige mods er:
Tein superstreet
C-one tårnstag fremme og bake
blitz nurspec r
c-one midpipe
aussi downpipe
lm-2 bredbåndslambda
Så vinterens plan er:
Ny clutch: Fensport trippelplate
Ny turbo: Garret gt4094r
Datasprut: Motec M4
Motor: Fensport
Nytt grenrør/dp: greddy/fensport
Dyser/fuelrail: wolfkatz kit eller Bjørnstad custom fuelrail og siemens dyser
Bensinpumpe: Fensportkit
Fmic: Fensport stage 2
Bredbåndslambda: Innovate lm-2
Innsug: Fensport custom med 90mm gasspjeld
Mapping: Bjørnstad eller japantuning
Kjøling: elektriskpumpe og surgetank
Understell: whitline justerbart antikrengestag
Stor oljekjøler til motor og kassn
Motor:
TTe veiv
custom crower råder
je stempel
Ferriea rustrfi ventiler
Ferriea dobble ventilfjerer
Løftere: 1zzfe
Race porta og polert topp
Hks 272 kammer
Fidenza kam drev
ny oljepumpe
ny vannpumpe
Hks stål toppakning
Arp bolter til alt
nye lager
Skal være god for opp mot 10000rpm og endel hk
er bygget av fensport for å konkurere i Time Attack i england
men den planen ble kanselert så jeg fikk den billig
Blir og montere dataspruten på orginalmoteren først
også når jeg har alle delene i boks blir det montering av motor, forhåpentlig før sommertreffet
show and shine viewtopic.php?f=62&t=28809
Bilen er en 95 modell med 132 tusen på måleren
Foreløpige mods er:
Tein superstreet
C-one tårnstag fremme og bake
blitz nurspec r
c-one midpipe
aussi downpipe
lm-2 bredbåndslambda
Så vinterens plan er:
Ny clutch: Fensport trippelplate
Ny turbo: Garret gt4094r
Datasprut: Motec M4
Motor: Fensport
Nytt grenrør/dp: greddy/fensport
Dyser/fuelrail: wolfkatz kit eller Bjørnstad custom fuelrail og siemens dyser
Bensinpumpe: Fensportkit
Fmic: Fensport stage 2
Bredbåndslambda: Innovate lm-2
Innsug: Fensport custom med 90mm gasspjeld
Mapping: Bjørnstad eller japantuning
Kjøling: elektriskpumpe og surgetank
Understell: whitline justerbart antikrengestag
Stor oljekjøler til motor og kassn
Motor:
TTe veiv
custom crower råder
je stempel
Ferriea rustrfi ventiler
Ferriea dobble ventilfjerer
Løftere: 1zzfe
Race porta og polert topp
Hks 272 kammer
Fidenza kam drev
ny oljepumpe
ny vannpumpe
Hks stål toppakning
Arp bolter til alt
nye lager
Skal være god for opp mot 10000rpm og endel hk
er bygget av fensport for å konkurere i Time Attack i england
men den planen ble kanselert så jeg fikk den billig

Blir og montere dataspruten på orginalmoteren først
også når jeg har alle delene i boks blir det montering av motor, forhåpentlig før sommertreffet