TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Min celica 2.0 GTi

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #305569  av Giske
 
Noen bilder av gliset mitt :lol:

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Kommer vel flere etterhvert regner jeg med:)
Sist redigert av Giske den 27 jul 2009 00:28, redigert 2 ganger totalt.
 #305584  av Daniel HS
 
Pen bil, litt kul farge kombinasjon.. :) Men personlig ville jeg fått lakkert vippelyktene sort også...

Et tips; litt lysere bilder, så ser vi de sorte detaljene bedre :wink:
 #305661  av Giske
 
Ja, jeg er litt frem og tilbake på hvordan jeg vil ha den.. får aldri bestemt meg :x

Disse bildene er desverre tatt med mobilkamera, men skal få tatt noen med litt bedre kvalitet snart:)
 #305729  av FastN
 
Likte fargene jeg å, kul kombinasjon!
 #305750  av Giske
 
KK-ma70 skrev:Ble bedre uten dekalene ja :D

Men GLI? er GTI :wink:
Haha, oops! Skrev visst feil:) Er litt surrehue :roll:

Men, ja, er helt enig. Dekalene måtte bort! Skal få fjernet det i bakruta også snart, må bare få surret meg til å gjøre det. Er så surt ute nå:(


Takk for komplimenter:D

Liker fargekombinasjonen, men lakken er desverre i veldig dårlig stand. Man ser det kanskje ikke på bildet, men det er høydeforskjell i den sorte lakken nederst rundt bilen, før og etter hjulbuene. Ser ut som han som hadde bilen har bomma litt:/
Litt riper, slitt lakk og avskalling enkelte steder også, desverre.
 #305755  av Daniel HS
 
Ta tiden til hjelp, og gjør det skikkelig når du først gjør noe, så blir det nok bra... :wink:
 #305777  av Giske
 
Daniel HS skrev:Ta tiden til hjelp, og gjør det skikkelig når du først gjør noe, så blir det nok bra... :wink:
Ja, får satse på det:)
 #305824  av Giske
 
MØKK! Tror dere ikke jeg klarte å kræsje i dag da!? :evil: Bilde
 #305831  av Daniel HS
 
Giske skrev:MØKK! Tror dere ikke jeg klarte å kræsje i dag da!? :evil: Bilde
Auch!!! Hva skjedde da? Personskade,mye skade osv. (de vanlige spørsmålene).

For ikke å glemme, bilder?
 #305845  av Giske
 
Daniel HS skrev:
Giske skrev:MØKK! Tror dere ikke jeg klarte å kræsje i dag da!? :evil: Bilde
Auch!!! Hva skjedde da? Personskade,mye skade osv. (de vanlige spørsmålene).

For ikke å glemme, bilder?
Veeel, hele greia var min feil. Jeg skjønner fortsatt ikke hvor den bilen kom fra! Men jeg traff den ihvertfall i siden...:(
Gikk bra med alle som var involvert, kunne gått værre med bilen min, tok sida hans ganske greit, men overraskende lite som skjedde med min.
Fikk en sprekk i skjermen min foran, og leppa er på nippet til å løsne tror jeg. Endel store riper i skjermen foran, knekte fester til en lykt/parklyslykta.
Tok døra og litt bak døra på den andre bilen.
Fyren jeg kræsja med var døv og stum, så var ikke så veldig enkelt å kommunisere med han...

Skal se om jeg rekker å ta noen bilder i morgen.
 #305857  av Daniel HS
 
Giske skrev:
Daniel HS skrev:
Giske skrev:MØKK! Tror dere ikke jeg klarte å kræsje i dag da!? :evil: Bilde
Auch!!! Hva skjedde da? Personskade,mye skade osv. (de vanlige spørsmålene).

For ikke å glemme, bilder?
Veeel, hele greia var min feil. Jeg skjønner fortsatt ikke hvor den bilen kom fra! Men jeg traff den ihvertfall i siden...:(
Gikk bra med alle som var involvert, kunne gått værre med bilen min, tok sida hans ganske greit, men overraskende lite som skjedde med min.
Fikk en sprekk i skjermen min foran, og leppa er på nippet til å løsne tror jeg. Endel store riper i skjermen foran, knekte fester til en lykt/parklyslykta.
Tok døra og litt bak døra på den andre bilen.
Fyren jeg kræsja med var døv og stum, så var ikke så veldig enkelt å kommunisere med han...

Skal se om jeg rekker å ta noen bilder i morgen.
Kan fort bli mer skader enn du tror. Kjørte en slik bil i fjellveggen i vinter, antar at jeg hadde 30-40 når jeg traff. Den ble kondemnert, 50 000,- i skade. Var noe radiator vangen og det var slått skjeivt, knust lykt, ødelagte skjermer ++...

Men får håper du er heldig, at fangeren og det ytre har tatt den verste støyten... :)
 #306233  av Giske
 
Jeg håper virkelig at det ikke har skjedd noe mer enn det som skjedde med fangeren! Da blir bilen parkert for vinteren, for å si det sånn :roll:

Har ikke merket noe ihvertfall, så satser på at det gikk bra.
 #306234  av Daniel HS
 
Okey, trodde det var verre enn som så jeg... Hvis det kun er "småtterier" er jo saken en annen... Jeg knuste hele fronten jeg :P
 #306247  av Giske
 
Daniel HS skrev:Okey, trodde det var verre enn som så jeg... Hvis det kun er "småtterier" er jo saken en annen... Jeg knuste hele fronten jeg :P
Uffda!
Nei det ble ikke store skadene på bilen min, av en eller annen grunn poppa parklyslykta mi ut, det ser ut som et øye har poppa ut, hehehe...
Men har fiksa den med litt gaffa :roll: skal ha nye uansett, for de er ikke noe pene.
Også ble det en sprekk i leppa, og løsna litt av den nederste kanten.
Tror det skal gå greit å fikse det.