TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • S: 1996 Toyota Corolla E10 SEDAN m/4A-GE RED TOP!

  • For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #305917  av hybrid
 
Noen som er sugne på å kjøpe en (potensielt eu-godkjent i november) Toyota Corolla E10 sedan med en nyoverhalt 136 hesters 4A-GE rød topp under panseret?
Noen bilder pluss historie kan sees på http://stian.surfezone.net/bil.htm .
Bilen er senket 40 framme og 30 bak, ruller på 17" felger med nye 205/40/17 dekk framme og samme dim bak!

Tenkte meg rundt 20000for den. Da følger felger, fanger, nye dempere bak(de framme er allerede byttet) og det jeg måtte klare å rote opp av deler med!

Kan også selges i deler.. bare si hva du vil ha så ser vi hva vi får til

Har du spørsmål, ønsker å komme med bud eller rett og slett bare kjøpe den så send meg en PM!!

Ha en riktig god helg :D
mvh Stian Øvrehus
 #309174  av sindrejl
 
ble den eu godkjent? er den ikke hel? Ser den fremdeles like uferdig ut som på bildene på siten din?
 #309255  av lexusmann
 
Tror den er ferdig på det øverste bildet... :wink:
 #435046  av ArildM
 
Nice, nå lurer jeg på hvordan den ser ut jeg siden bildene ikke fungerer lengre 8)
 #435104  av hybrid
 
Hehe, må nok skuffe der. Bilen har gått tilbake til mer eller mindre original stand. Ikke noe fremfanger, sideskjørt eller effektanlegg lenger.

Teknisk sett er den tipptopp og ble eu-godkjent 07.03.2013. Har byttet fjærer til noen nye 40/30 og satt på dempere som passer senken bedre.

Motoren er ikke gått mer enn 20000.

Har latt være å kvitte meg med den da den fungerer helt fint, og har ikke hatt skam nok til å selge da den ikke ser ny ut lenger. Fikk meg ny bil i fjor sommer og da hadde jeg hatt Toyotaen frem til dess utenom 1,5års opphold da jeg hadde audi.
 #441158  av hybrid
 
Hei

Har et som jeg tok her for litt siden.

http://home.no/hajbrid/IMG_3392.JPG

Kanskje ikke i største detalj, men det er ikke så mye å se heller. Vil dere se flere bilder av spesifikke ting får dere heller gi beskjed, så kan jeg eventuellt sende på mail eller mms. Dette mac styret er forferdelig tungvindt...

Har fått en sprikk i frontruten, men bilen er eu-godkjent frem til november om jeg ikke tar helt feil.

Ta kontakt på PM om det er noen interesse. Selger strengt tatt motor med eu-godkjent kaross på kjøpet. Det er mye gode reservedeler i f.eks understellet som også kan brukes. Pris blir vi eventuelt enige om.

Stian