TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Restaurering AE86. Montering!

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #355802  av predator
 
Ser sykt bra ut. Iallefall mtp hvordan den var.
Gleder meg til og se sluttres... :D
 #356106  av Lørnings
 
Satan som du har jobba! All respekt til deg som ikke er redd for rustsveising! :wink: Ser bra ut nå..!! Hvilken farge skal du ha?
 #356124  av apehest
 
Jo takk, det er snart så morroa begynner nå :)
Skal ha en variant av toyota farge 209. Svart metallic med gull, grønne og sølvflak.
 #356136  av inzane2012
 
blir rørt langt inn i hjerterota av å se at personer tar seg så god tid til å sette istand slike gamle klassikere og holder dem vedlike ;) nydelig jobbet og gleder meg til å se det endelige resultatet ;)
 #363034  av apehest
 
Glemmer kameraet hver dag, så her kommer et par bilder tatt med mobilen(crap kvalitet mao)
Jævlig fornøyd med lakkeringa, har gått over hver cm og det er et stykke strøkent arbeide som har blitt gjort!


Bilde

Bilde

Så nå sorterer jeg deler og legger støymatter. Begge deler tar tid..
Sist redigert av apehest den 22 sep 2012 19:52, redigert 1 gang totalt.
 #363067  av lexusmann
 
Så veldig bra ut så langt, fin farge... :wink:
 #363635  av apehest
 
Nye bedre bilder.

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Må si det er digg å jobbe med rent og pent karosseri. :)
 #363638  av inzane2012
 
gleder meg til å se det endelig resultatet :)
men skjønner ikke hvordan du klarer å holde orden i sakene med tanke på når hele interiøret og dæsj'n skal inn igjen i bilen :)
jeg hadde nok "problemer" når jeg skulle montere inn igjen midtkonsollen, teppet og stolene i a6'n til madammen, mangla jo selvfølgelig noen skruer og div små nips :)
 #363639  av apehest
 
Orden og orden. Har mye bilder av demonteringa. Har også delekatalogen og det som er av verkstedbøker.
 #363640  av inzane2012
 
apehest skrev:Orden og orden. Har mye bilder av demonteringa. Har også delekatalogen og det som er av verkstedbøker.
ja det hjelper jo på :) ett av di største problema jeg fikk var å få ting som gulvteppet til å legge seg sånn som det låg til å begynne med, og å få midtkonsollen på plass, men med litt lirking og gnikking så gikk det nå til slutt ;)
 #363649  av Pedrosa
 
Gleder meg til og se den her ferdig :) Ble litt forelska i den bilen etter jeg så filmen Inital D eller nå hva den het.
 #419207  av apehest
 
La fra meg den her for lenge siden pga sykdom, nå begynner jeg å få troa på at helsa holder så da er det vel på tide å børste støv av den igjen.

Bilde

Bilde
 #419211  av ArildM
 
Flott å høre :)
 #419212  av Mr2mr2
 
strøkent arbeid på hele bilen. Og for et pågangsmot :)
 #419214  av Holger
 
Helmax! Følger med her vettu :)