TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • TSogn Landstreff Nord 12-14Juni 2009(NYHET Turboneger)

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #326697  av Supramk3turbo
 
Tøft, bankjøring?? Da blir det litt mk3 fighting der oppe :lol:
 #326699  av Tore
 
Da er siste artist til LIVE:09 bekreftet; vi har æren av å presentere Joddski, for de fleste kjent som Jørg-1 i nå avsluttede Tungtvann. Nå har han startet et nytt prosjekt som kombinerer rap og reagge på nordnorsk. Steike tøft, og "Laisa det opp" kommer til å bli en hit i sommer! Sjekk ut www.myspace.com/joddski for å høre på noen av låtene hans!

Som særdeles partisk vil jeg si at dette blir en vanvittig bra musikkfestival som skjer rett nedenfor banen, og prisen er blant de laveste i landet, når det gjelder to dager med konserter :D
 #326704  av tojo
 
Blir et SUP(erb)RA treff :P

Det "magiske" 50 tallet er nådd, 50 Toyota/Lexus påmeldt :P

En siste påmindelse:

OBS! Siste dag for booking av rom er imorgen Fredag 22 Mai,da kanselleres resterende bookede rom.
 #327522  av tojo
 
:D NÃ¥ er det ikke lenge til det blir full aktivitet her :P
Bilde

Bilde
 #327561  av Morten
 
Hvordan er forholdene på banen pr idag? All snøen rukket å smelte enda i år? :lol:
 #327565  av tojo
 
Morten skrev:Hvordan er forholdene på banen pr idag? All snøen rukket å smelte enda i år? :lol:
:shock: hehe(morromannen.no) det nederste bildet er tatt i helgen som var.Så det er bare å legge om til sommerdekk.
I år slipper du å ta 201m med vinterdekk. :lol:
 #327567  av Morten
 
:shock: hehe(morromannen.no) det nederste bildet er tatt i helgen som var.Så det er bare å legge om til sommerdekk.
I år slipper du å ta 201m med vinterdekk. :lol:[/quote]

Lol, rart jeg spør når svarene er som dette? Vi i sør har jo kjørt på sommerdekk i flere måneder allerede da :lol:

PS! er flere som faktisk foretrekker vinterdekk på 201m (muligens grunnet mykere gummiblanding enn vanlige sommerdekk) :wink:

PS2! jeg er ikke en av dem, hehe :mrgreen:
 #327596  av Stiansen
 
Morten skrev::shock: hehe(morromannen.no) det nederste bildet er tatt i helgen som var.Så det er bare å legge om til sommerdekk.
I år slipper du å ta 201m med vinterdekk. :lol:
Lol, rart jeg spør når svarene er som dette? Vi i sør har jo kjørt på sommerdekk i flere måneder allerede da :lol:

PS! er flere som faktisk foretrekker vinterdekk på 201m (muligens grunnet mykere gummiblanding enn vanlige sommerdekk) :wink:

PS2! jeg er ikke en av dem, hehe :mrgreen:[/quote]

Satser på at vi møtes i 201m finalen da Morten :D Hoho :D
 #327646  av sindrejl
 
Stiansen skrev:
Satser på at vi møtes i 201m finalen da Morten :D Hoho :D

Noen som har gotrua her skjønner jeg.. :lol:
 #327871  av JsrMr2
 
faen skal gifte meg 13juni :( ellers hadde eg vert med. tror kjæringa hadde blitt pisst vist eg hadde utsatt det:)
 #327961  av tojo
 
JsrMr2 skrev:faen skal gifte meg 13juni :( ellers hadde eg vert med. tror kjæringa hadde blitt pisst vist eg hadde utsatt det:)
Next year :D
 #328809  av chris
 
JsrMr2 skrev:faen skal gifte meg 13juni :( ellers hadde eg vert med. tror kjæringa hadde blitt pisst vist eg hadde utsatt det:)
Kan jo ta bryllupet på ACR da. Vær litt fantasifull! :P
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13