TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • TSogn Landstreff Nord 12-14Juni 2009(NYHET Turboneger)

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #318884  av tojo
 
James skrev:..begynner å vurdere denne turen eg også :P
Ingenting å vurdere. :D heller noe å angre på om du ikke tar turen.
 #318967  av James
 
tojo skrev:
James skrev:..begynner å vurdere denne turen eg også :P
Ingenting å vurdere. :D heller noe å angre på om du ikke tar turen.
sant ,sant :) Skal sjekke opp om eg har fri den helga først.. Har sykt lyst! Har alltid sett på denne turen som evig laaang her fra Bergen hehe, men sikkert helt utrolig artig visst det er en god gjeng Toyotaer som reiser ilag og treffes oppe i nord noe som det tydligvis er :)
 #320514  av Neo
 
jeg må avlyse for min del, bilen er solgt og skal til oslo i den tiden på ferie.. får satse på høst treffet :)
 #320728  av tojo
 
Neo skrev:jeg må avlyse for min del, bilen er solgt og skal til oslo i den tiden på ferie.. får satse på høst treffet :)
Var et dårlig tidspunkt å selge bilen på. :D men vi gleder oss allerede til høst treffet for å se hva du kommer med da.

Påmeldingen øker stadig, nå 41 Toyota og 5 Lexus(etter 1 i minus) kom igjen! 4til så har vi nådd det "magiske"50" tallet. :D
 #320756  av Neo
 
hehe ja var det, men må man så må man :( ..

tja hehe, tror iallefall jeg er den eneste der då som stiller ut en toyota hilux SR5 MK3 da :wink: .. den ser jo br ut men om det er noe og stille ut vet jeg ikke, dere kan nå bedømme selv :wink:
Vedlegg
2104706-bilde1-020.jpg
2104706-bilde1-020.jpg (57.32 kiB) Vist 4218 ganger
 #320760  av tojo
 
Meld deg på med Hiluxen ser bra ut den. Det viktigste med slike treff er jo det sosiale.
 #320761  av tingeling87
 
Da var jeg også melt på :D :D
tar turen fra stavanger til trondheim på onsdagen og
fra trondheim og opp over med resten av gjengen på torsdagen :D
dette blir konge :twisted: :twisted:

Fikk foresen herverk på bilen på fredag, men heldigvis
bare en knust side rute :roll:
så den er jo vertfall klar til da :lol:
 #321186  av Neo
 
tojo skrev:Meld deg på med Hiluxen ser bra ut den. Det viktigste med slike treff er jo det sosiale.
joda sant som du sier, det sosiale er noe av det viktigste ja :D
 #322733  av tojo
 
Noen flere her på forumet skal vel ta turen til en av skandinavias beste baner,i tillegg blir det konserter med bla: TNT, Turboneger,Karpe Diem,Dead By April,og samiske heavyjoik.
:D Kom igjen meld dere på, dette kan dere ikke gå glipp av.

For dere som enda ikke har lest om treffet se: www.sommertreff.no
 #325098  av Haugrud
 
Noen fra rundt om valdres som skal dit, eller som kjører gjennomn valdres..siden jeg har retningssans som en blind høne, så skulle jeg hjerne hatt noen å dilte etter til mo i rana :mrgreen:
 #325144  av hmsilset
 
Haugrud skrev:Noen fra rundt om valdres som skal dit, eller som kjører gjennomn valdres..siden jeg har retningssans som en blind høne, så skulle jeg hjerne hatt noen å dilte etter til mo i rana :mrgreen:
du kjører til lillehammer-dombås-trondheim, også er du fremme :wink: Etter trondheim er det veldig lett.Bare følge e6.
 #325157  av Supramk3turbo
 
Haugrud skrev:Noen fra rundt om valdres som skal dit, eller som kjører gjennomn valdres..siden jeg har retningssans som en blind høne, så skulle jeg hjerne hatt noen å dilte etter til mo i rana :mrgreen:
Du får prøve å få med deg steff-mk3 her på forumet. Har fått han nesten på gli, men ikke helt... :D
 #325226  av tojo
 
Haugrud skrev:Har ikke helt bestemt meg enda jeg heller, er forferdelig langt da :P
Dette kan du ikke gå glipp av,du blir til å angre om du ikke tar turen.
FÃ¥ med deg steff-mk3 ,Ã¥ ta det som en liten "ferietur" :D
Kan jo kjøre sammen med kolonne sør.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 13