supra_vigre skrev:Hvor mye lade trykk er det på supra Mkivmener det er 0,7kg originalt
supra_vigre skrev:Hvor mye lade trykk er det på supra Mkivmener det er 0,7kg originalt
@lpher skrev:Må man ikke parallellkoble turboene da? Har alltid lurt litt på det der...
Men du kan jo 'justere' trykket ved å fjerne katalysatorene da
erling skrev: Må man ikke parallellkoble turboene da? Har alltid lurt litt på det der...Me too....så jeg sjekka det opp...
@lpher skrev:Da synes jeg du må teste ut dette, alfieboy!erling skrev: Må man ikke parallellkoble turboene da? Har alltid lurt litt på det der...Me too....så jeg sjekka det opp...![]()
Så vidt jeg har forstått det...det de fleste som vil beholde de originale snurrene...og heller ikke ønsker å miste den sekvensielle koblinga...gjør når de fjerner begge kat'ene...er å sette inn en restriktor-ring...slik at det blir ett vist backpressure...og voila! så har du beholdt den sekvensielle driften...men har ett mer 'artig' turbotrykk...igjen...dette er slik jeg forstår det...i might me wrong though...cause dette er ting jeg har leeeest meg til...ikke egenerfaring mao....yet!
![]()
@lpher
supra_vigre skrev:Må få avklart noen tekniske detaljer først...Cool...keep us posted med pics etc da?
Bilen skal ikke være ferdig før neste sommer. Bilen skal stilles ut få Nærbø formel festival nå til høsten, håper att den er ferdigt stylet og lakkert til den tid.
Har send bilder til kristian@ts-ogn.no