TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Toyota MR2 mkII 93 prosjekt kom med innspill folkens;)

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #313641  av inzane2012
 
steina89 skrev:
inzane2012 skrev:flott med flere gule mr2's her inne, føler meg ganske ensom :P hehe
hehe, ja stiligt med gul mr2;) skiller seg litt ut liksom;);) hehe
har sitt ein på Stord, å ein i Haugesund som er gul også...
syns mkII'en passer best i gul jeg, gir den litt mer form og fasong enn sort, og rødt er så gørrelig kjedelig, da 60% av alle mr2's er røde...
 #313770  av steina89
 
noen som vet hvor jeg får tak i ett lokk til der cdspilleren skal stå? Altså adapter fra dobbel din til enkel din?
 #313778  av Nils
 
Hør med din nærmeste Toyota forhandler. Mener det finnes et oppbevaringsrom i DIN-size som går rett inn der. Hadde i hvert fall det på min bil.
 #313781  av steina89
 
Nils skrev:Hør med din nærmeste Toyota forhandler. Mener det finnes et oppbevaringsrom i DIN-size som går rett inn der. Hadde i hvert fall det på min bil.
har ringt til Toyota stord og til toyota haugesund å haugesund bilpleiesenter,men ingen hell:( men takk for hjelpen..
 #313786  av mr2storbrua
 
steina89 skrev:noen som vet hvor jeg får tak i ett lokk til der cdspilleren skal stå? Altså adapter fra dobbel din til enkel din?
55521C COVER, STEREO OPENING
55022-17010 SW20..G, W 1 € 26.46

Ifølge http://www.toyodiy.com/parts/p_E_1991_T ... _5501.html ser det ut som det er det delenummeret...
 #313827  av Toyota-mr2
 
steina89 skrev:noen som vet hvor jeg får tak i ett lokk til der cdspilleren skal stå? Altså adapter fra dobbel din til enkel din?

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... 436&vn=736 har nettopp kjøpt den, passen nesten helt perfekt, må bare lange en ekstra ramme rundt den
 #313900  av steina89
 
takk for hjelpen folkens;) nå skal det bli en liten oppbevaringsboks under cdspilleren;) å til helgen blir det elektronisk Boostcontroller montert:D
noen andre som har testet apexi avc-r? merker man mye forsjell fra 0,6 bar til 1.0?
 #314101  av EXS
 
du vil nok merke ganske god forskjell :wink: men mulig du får litt drifstoff problemer , har hørt at den orginale fulerailen ikke takler høyt trykk så bra.
 #320104  av steina89
 
Seint mellom oppdateringene her:( men boostcontroller er montert,men ventilen fjusker helt jævligt,så må få tak i en ny! Imellomtiden er det orginalt igjen;)