TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • castrol celica

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #416838  av MOTORSPORTHUSET
 
aygotenking
jeg kikket litt på han som hadde 2.2 her førs bremsegraf med liten turbo fra stord.
gti kammer og no dill.

ganget han motor sin kurve med 2 og tok vekk hjultap.

hk kurven ble dønn lik min bare 3000omr lengre nede.
eks 850hk er på 5500rm istedenfor 8500rm. hehe



og dreiemomentet ble på 1030nm i motor på 4000rm og holder det til 6000rm
før det detter til 800 på 7500rm.
og detter på 98 bensin. og 1.4 bar ikke 2.5 som min.

helt sykt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
håper di kan opnå noe lignenede selv når di blir satt i sammen slik jeg tenker.

jeg tenker og ha 7500i turtall istedenfor 8800.
altså 1700rm mindre. men mer 3000 mer i register/tidligere i gang.
så blir det 1300rm mer kjørbare en i dag.
altså. på eks 3500rm har motorer 400 julhester som jeg mener går fælt.
altså 4000rm kjørbare

det må jo bare blir bra. :shock:
 #416868  av 3rlend
 
du kan ikke skrote celicaen :cry:

dette er jo perfekte muligheten til å lage noe MYE råere.
hva med v8 turbo? må jo være bombeholdbart iforhold til iheltrimma rekke4 :P
aygo er gay :P
 #416882  av MOTORSPORTHUSET
 
dette er den perfekte muligheten for noen av dere til og få castrolskroget og bruke det til deres proskjekt.


kom med bud.

ribbet kun med castrolutsende men med bur dashbord og di tingene som sitter fast.


aygoen kommet til og bli helt anneledes en dere aner..
:D :D
 #416884  av ArildM
 
Tror alle her ble overrasket over Celicaen når den tok form, så jeg har ikke noen tvil om at Aygoen blir minst like rå, kjør på!
 #416896  av 3rlend
 
helt klart helt klart!

aygo er fremdeles gay :P

det finnes store muskel homser, og tynne anoreksi homser.
endrer ikke faktum at de er homser :P
 #416918  av MOTORSPORTHUSET
 
jeg må beholde bakstilliga og forstillinga og tein sett til aygoen så trillbar kan den ikke bli.



men 120 tusen er nok minste bud.

bil med bur og komplett utseende med speiler luke panser front
felger store bremser stoler. eksos radiator bak flokka dashbord pluss masse som jeg ikke tar ut.

alt av motor sprut fuel cell driverk ++tas bort.


si får du tak i en gt4 til 40tusen eller no så får du en skamrå bil til 140 med litt jobb.
og husk avgifter er betalt så du kan få skilter på denne bilen igjen.

det koster mye og utrolig mye tid og lage det dere kan få til 120tusen her.
 #416930  av sykoturbo
 
Okey takk for info:) Har vist nokk med det jeg har :wink:
Blir gøy og sjå hvordan den nye bilen din blir, Har du bilder av han?
 #417051  av Drafter
 
enig med erlend, hva med toyota IQ med V8? :D
stemmer fotsatt for ls1, mest moro for penga :roll: billige deler og.
 #417066  av MOTORSPORTHUSET
 
man hadde fint fått plass til v8 i iq men med 4wd tror jeg blir vrient.
og vilken girkasse skulle en ha brukt til en fornuftig pris?


nå med aygoen får jeg den mest driftsikre 4wd 1000-1200hk bilen på hele gatebil.
til en pris som er til og le av.
 #417070  av Andrepedersen
 
3rlend skrev:du kan ikke skrote celicaen :cry:

dette er jo perfekte muligheten til å lage noe MYE råere.
hva med v8 turbo? må jo være bombeholdbart iforhold til iheltrimma rekke4 :P
aygo er gay :P
Hvorfor så neegativ erlend? :lol:
iflg ambisjonene hans kan det bli RÅTT + han har ikke skuffa oss før :p
er mr2 så forferdelig maskulint? de fleste jeg har sett som kjører mr2 er jo flotte damer :lol:
 #417073  av ArildM
 
Enig med Andre :wink:
Karer med litt baller tør å kjøre "homobil" :lol:
Mulig Erlend er litt usikker på seg selv da :mrgreen:
  • 1
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 90