TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Min bil - Toyota mr2

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #320824  av TopSecret
 
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
 #321049  av TopSecret
 
Da er skinnsetene i hus :D
Bilde
 #321714  av marlboro1310
 
satan de var RÃ…! :shock: og de kom fra???
 #322095  av TopSecret
 
Kjøpte dem fra en kræsja 91mod :wink:
 #322100  av marlboro1310
 
selger du dem til meg skal du få en pen pris... :roll:
 #322173  av TopSecret
 
Nå når det nærmer seg skoleslutt, skal jeg endelig begynne å jobbe igjen og da blir det penger til bilen :D

Har en stund lurt på om jeg skal lakke den hvit siden den allerede er ganske slitt i lakken å må lakkeres opp igjen uansett om ikke så lenge.
Tenkte da på få på plass fullt bodykit før jeg sender den til lakkering :)

Bilde

Om jeg går for å lakke den hvit så har jeg bestemt meg for at det er slik som bilde over min skal bli.
Har fått mye posetiv tilbakemelding om at hvit mr2 er pent å at jeg burde gå for det, men har åsså fått vite at jeg burde heller lakke den om igjen i rød, da dem mener mr2 definitivt er finest i rød :?

Hva er deres synspunkter om å lakke den hvit eller rød? :wink:
 #322176  av lexusmann
 
Veldig sjelden å se hvit mk2 mr2 da.... :wink: du hadde fått noe "ingen" har... :wink:
 #322226  av inzane2012
 
mr2 mkII ser litt smårar ut i hvitt når den er orginal, men den som du hadde bilde av der så grisetøff ut i hvitt :)
så det kommer nok ann på hva du har tenkt å gjøre mer med bilen, er masse stying som ikke ser bra ut i hvitt, og mange som gjør det, så er bare å søke etter bilder på nettet og se hva du finner ut av selv :) men skal du ha den hvit så må du og ha masse peng til vasking :P hehe
 #324758  av Kjelliken
 
MÃ¥ jo bare si at hvit er en fet farge og i allefall med det styling kittet der.

Så jeg sier gå for hvit.. er jo alt formange røde der ute alike vel. Har selv rød celica den skal bli hvit og..... :wink:
 #327832  av TopSecret
 
Skjer lite for tiden da jeg ikke eier penger pga skolegang :lol:
Eneste jeg har fått gjort er å montere shortshift, sleepy eyes kit og skinntrekkene i dørene.

Shortshiften var fort gjort og merker giringen er blitt mye tightere :D
Bilde

Sleepy eyes kit'e var også en ganske enkel jobb å tok seg bra ut :wink:
Bilde

Så var det dørtrekkene ja, trodde det skulle være like lett som på dørene med skinninteriøret jeg kjøpte.
Var desverre ikke så lett, så måtte kutte vekk orginal interiøret, lage nye hull til skinnet å tilpasse det, men syns resultatet ble ganske bra forde :D

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Har store planer framover, så kommer mer :wink:
 #335460  av TopSecret
 
Lenge siden sist jeg har oppdatert nå :P

Fant ett bilde jeg ble litt overasket over, da jeg kjøpte bilen var den nokså rosa pga den hadde stått ute i sola over lenger tid.
Så kjøpte meg noen meguiars produkt å satt i gang å gnike :D
Bilde
Begge bildene er tatt med samme kamera :wink:

Planen for bilen er bare å gjør den fin, motor får være som den er til jeg har bedre råd, så tok å bestilte meg "dørlister"
Bilde

Bestilte også en greddy frontlippe i samme slengen, greddy sideskjørt vil bli bestilt snart :)
Går bare å venter på pakke fra usa, men tar sin tid når lippa måtte bestilles fra Greddy!
Bilde

Så blir det lakkering av styling samt listene som går rundt bilen i samme farge som bilen :wink:
Bilen blir mest sannsynlig å sees på gatebil neste år, da planen er å stille den ut :D
 #335811  av TrustNo1
 
lexusmann skrev:Veldig sjelden å se hvit mk2 mr2 da.... :wink: du hadde fått noe "ingen" har... :wink:
Hey, min er hvit!

Uansett, pen bil Topsecret :)