TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Min bil - Toyota mr2

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #314556  av TopSecret
 
Var å hentet en Toyota mr2 2.0gti 93mod i Tyskland, sommeren 2008.
Fikk tak i ett relativt strøkent eksemplar etter mye søking på tyske bruktbilsider :P
Bilen var kun eid av 2 godt voksne personer i tyskland, var aldri vinterkjørt og fult servicehefte, bilen km stand da var på
125 000km og har nå rullet 134 000km.
Bilen var 100% orginalt, til og med spilleren var orginal :lol:
Bilde
Det jeg har fått på plass er egentlig bare en spiller, forsterker og 2 greie dørhøyttalere, spiller ikke all verden. Skulle gjerne hatt en sub i bilen å, noen som har forslag til plasering? :wink:
Bilde
Bilde
Bilde

Noen som har tips å gi meg om hva jeg kan gjøre på bilen?
Har bestilt nye blinklys i klartglass og baklykter.
Blir felger til sommeren :P
 #314562  av Daniel HS
 
Utrolig fet bil, kjenner følelsen av å få en bil der absolut alt er orignalt, ink spilleren! Føles nesten som om du får en ny bil!

Gratulerer så mye..! Utrolig fete bilder også, likte godt de innenfra...

Litt spenstigere eksos og et luftfilter er en begynnelse... :)
 #314565  av lexusmann
 
Fin bil, ja...men er den veldig blass i fargen?eller er det bildene som lyver?sikkert knall med en mr2 som er gått relativt lite... :wink:
 #314569  av mr2storbrua
 
Gratulerer med fin bil. NÃ¥r det gjelder plassering av sub er det mange (inkludert meg) som har den bak setet.

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736

Denne subben med kasse passer rett inn.
 #314577  av TopSecret
 
lexusmann skrev:Fin bil, ja...men er den veldig blass i fargen?eller er det bildene som lyver?sikkert knall med en mr2 som er gått relativt lite... :wink:
Den er litt blass ja, men slett ikke så gale for å være 16 år gammel, bruker å bli bra etter en god polering :P
Kunne sikkert trengt en omlakering om ikke så alt for lenge, men tenkte jeg skulle kombinere det med en ny front når jeg har mer penger, går skole nå. Så har lite for tiden :P
mr2storbrua skrev:Gratulerer med fin bil. NÃ¥r det gjelder plassering av sub er det mange (inkludert meg) som har den bak setet.

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736

Denne subben med kasse passer rett inn.
Skal ta å selge den 10" sub'n jeg har liggende, har mye mer bruk for denne her :wink:
 #317946  av TopSecret
 
Da har jeg fått kjøpt meg felger :D
Bilde
Bilde

Tanken var at jeg skulle finne noen til sommeren, men så skjedde noe kjedelig, en kompis med mr2 ble påkjørt :(
Så jeg fikk kjøpe felgene billig :)

Har bestilt shortshift som er på vei fra usa i disse dager, så nå begynner jeg å bli klar for sommeren :D
 #317956  av castman
 
jepp, senkesett og en god poleringing gjør susen :wink: ellers fin bil med ganske lav km du har kapret deg.
 #318418  av Bite me...!
 
3Gen turbomotor... Jspc 245hk org det var syyyyk forskjell heeeelsyk faktisk. :lol:
Markus her på forumet fikser det lett om du har 35-45 lapper gratulere med billig kjøremaskin... :D
 #320628  av TopSecret
 
Bite me...! skrev:3Gen turbomotor... Jspc 245hk org det var syyyyk forskjell heeeelsyk faktisk. :lol:
Markus her på forumet fikser det lett om du har 35-45 lapper gratulere med billig kjøremaskin... :D
Har lenge vurdert turbomotor, men har liten lyst til å kjøre uten godkjenning og økonomien er ikke helt på topp for tiden heller :lol:

Har fått en kompis til å ta litt "pro" bilder av bilen med nyfelgene om noen er inntresert i se :wink:

Ellers har jeg i dag kjøpt meg 2 orginale mr2 skinnseter fra en vraka mr2, henter dem på fredag :D :D
 #320686  av wingsof66
 
TopSecret skrev:Har fått en kompis til å ta litt "pro" bilder av bilen med nyfelgene om noen er inntresert i se :wink: :D


Klart dèt :D
 #320690  av James
 
Flott MR2 mk2 dette her! :)
 #320796  av TopSecret
 
mr298 skrev:skal du selge!?
http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username=

La den mest ut for å se om det er noe intresse, så langt har ingen ringt, så da blir det mest til at jeg beholder den :wink:
Planen om jeg fikk solgt den var å gå for en Toyota Celica GT 4 Carlos sainz, må være toyota :D

Skal ta å få opp et par bilder i løpet av morgendagen :)