TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Mitt MR2 MK2 prosjekt(Bumblebee)

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #361477  av inzane2012
 
nice :) fin liten detalje det der, men ikke noe jeg hadde brukt peng på da små drittunger tydeligvis elsker å knabbe ventilhettene mine, tre ganger måtte jeg kjøpe nytt sett mens jeg bodde i trondheim... nett inne på butikken og kom ut 5-10 min etterpå, så såg jeg masse fingermerker etter krapyla som hadde vert bortpå å klådd på felgene
 #378899  av Toyota-mr2
 
Da var det på tide med en liten opdate

Etter lite respons på bilen når den lå til salgs, så bestemte jeg med for å beholde den en stund til og heller gjøre litt til med den :)

Bestilte Ny Border front( prøver på nytt igjen etter å ha vraka den forje jeg hadde :oops: ), Border splitere til bakfanger'n og chroma blinklys til fanger.

Var ute i kulda i dag å fikk skrud av front fanger'n, så nå er det bare å vente på den ny :)
Vedlegg
Bilde0154.jpg
Bilde0154.jpg (185.45 kiB) Vist 1664 ganger
 #378975  av leiira
 
ser veldig bra ut dette ;) hvordan så den vingen ut som du kjøpte litt tilbake ? og den gamle stylingen ? knust eller ?
 #379181  av leiira
 
Toyota-mr2 skrev:Tusen takk for det :) ang bodykitet så er det fylt redd bart, endel sprekker i front fanger og et lite hull, og må på regnes litt tilpassing til, men mye av tilpassinga er gjort allerede
så du har fiksa dt gamle som du hadde på da du kjørte ut eller krasja ? trodde du hadde handla nytt jeg :shock:
 #379182  av leiira
 
Toyota-mr2 skrev:Tusen takk for det :) ang bodykitet så er det fylt redd bart, endel sprekker i front fanger og et lite hull, og må på regnes litt tilpassing til, men mye av tilpassinga er gjort allerede
så du har fiksa dt gamle som du hadde på da du kjørte ut eller krasja ? trodde du hadde handla nytt jeg :shock:
 #379494  av leiira
 
Toyota-mr2 skrev:nei, har ikke det. Var det som var planen, men hadde ikke ork til å starte med det så kjøpte nytt :)
så det gamle ligger å støver eller ? 8) selge :D:D:D
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11