TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Mitt MR2 MK2 prosjekt(Bumblebee)

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #353704  av inzane2012
 
Leif Gunnar skrev:Less is more, er det ikke det dem sier ? :)
jeg er personlig litt lei det begrepet der :) er såppas lenge siden første FF filmen kom at jeg syns folk kan få lov til å gjøre litt mer "uvanlige" ting nå, så lenge man lar aluvinga få lov til å stå i ro i hyllene hos Biltema ;)
har sett en del mr2'er der listene er fjerna, og det ser mye reinere ut, samt at man slipper all den dritten som samler seg opp der og tar en time å få ut når du står og spyler rein bilen... :)
 #353715  av Toyota-mr2
 
inzane2012 skrev:dette tror jeg kommer til å bli jævlig bra når det er ferdig :)
er drømmen min og med sort tak og resten gult, samt fjerne listene glatte ut ;) hadde vert kult å shave vekk dørhåndtaka og, men er alltid redd for å få problem med sånne door-poppers så kommer jeg meg ikke inn i bilen ;)
vi får håpe på det :wink: jeg har alltid likt gule mr2'er, er ikke så mange av dem heller, så var ikke vanskelig å velge farge :lol:
Leif Gunnar skrev:Utrolig tøff bil. Glad for at du bytta ut de pottene du hadde på i begynnelsen. De passet ikke. Mye bedre med de nye du fikk på
Farge valget var rått. Likte det utrolig godt.

ad92: RX-7 har jo døra som går opp bak vinduet. Dette har ikke MR2. Og de har bare flytta dørhåndtaket på bilen :P

Nei, la dørhåndtaka være du. Mange har en tendens til å overdrive når dem skal style opp bilen sin. Less is more, er det ikke det dem sier ? :)


Uansett, lykke til videre med bilen. :)
takk takk :) må si meg enig med pottene, i starten når jeg hadde kjøpt bilen likte jeg dem, men så i ettertid at de så mer ut som motorsykkel potter :? hehe


Og dårhåndtak og lister blir nok der dem er :wink: legger med to bilder av det lille jeg fikk montert i går, beklager uklart bilde
Vedlegg
mr2-7.jpg
mr2-7.jpg (56.53 kiB) Vist 1922 ganger
mr2-8.jpg
mr2-8.jpg (72.35 kiB) Vist 1922 ganger
 #353914  av inzane2012
 
jau, mr2'en kler gult veldig bra :) sort fjerner mye av linjene og formene på bilen og rødt er dødskjedelig selv om det ser fint ut... pluss at det er flere som snur seg etter en gul bil ;)
men personlig ville jeg beholdt gulfargen på panseret, men kanskje litt for tidlig å uttale seg om det enda siden den ikke er helt ferdig enda ;)
 #353922  av stianøverland
 
syntes det var mistenkelig likt min :P

Bilde
men jeg har delt min opp bak med sort motorlokk, sidelokk og koffertlokk
Bilde
 #355528  av Espen.R
 
skulle kanskje kopiert litt mere med svarte lister, helheten forsvant litt syns jeg når sidene her helt gule, men tak og panser svart.
Hvertfall kliss på ett mattsvart toyota merke på bakluka! kommer til å gjøre under..
hadde kanskje vurdert å lakkert frontspoilern gul også, ser ut som den er borte..
Min mening hvertfall
 #360703  av inzane2012
 
oioioi :) såg ikke dumme ut di der, syns mr2'n har ganske dårlig lys orginalt, men blei litt bedre etter at jeg kjøpte nye bosh lykter til min, så får håpe di der funker :)
 #360713  av Toyota-mr2
 
Benyta sjangsen med å motere lyktene når det var opphold, så nå er lyktene montert :D legger med et stemnings bilde av begge toyotaene mine også :D
Vedlegg
1.jpg
1.jpg (105.57 kiB) Vist 1793 ganger
2.jpg
2.jpg (111.38 kiB) Vist 1793 ganger
Photo-0072.jpg
Photo-0072.jpg (1.03 MiB) Vist 1793 ganger
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 11