TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Glenn E. Supra MK3

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #442172  av gemiz
 
Testa noen felger på bilen. Holder også på å monterer noen få deler som mangler :)
Bilde
 #442173  av ArildM
 
Kule felger, passet bilen godt ! :)
 #442179  av gemiz
 
Er Impul Hoshino Racing RS felger.
Men selvfølgelig feil boltsirker, så det sitter på adapter spacere. Sliter med å få felgene lengre inn forran.
 #442211  av gemiz
 
hehe. det var vel omtrent kun slik som kom opp på Google når man søker på Impul felger :)
skikkelig retrolook :)

Har du vært i kontakt med noen forhandlere for Impul felger?
 #442216  av ArildM
 
Kan vel være vanskelig å få tak i.
Er det 3delte felger? I så fall får du tak i nye deler feks ytre eller indre del av felg kan du tak kontakt med Memoryfab (memoryfab@gmail.com).De ordner alt av slike ting, fikk tilbud på ombygging av Work Equip felgene mine til 17" og custom ET på rundt 500usd per felg. Er det senterkopper eller noe slikt spesifikt for felgene kan det bli mye verre å skaffe, spørs om felgene er i produksjon enda. I så fall må du prøve å finne en forhandler, tror ikke noen i norge forhandler dette merket.

Gøy med sjeldne felger :lol: :)
 #442217  av ArildM
 
Yahoo auksjoner i Japan eller Ebay kan også vær en mulighet for å finne sjeldne deler som ikke produseres lengre.
 #442222  av gemiz
 
Jeg ville hatt nytt senter til felgene ja, feil boltsirkel og feil ET forran :(.
Får se hva som skjer. Det er ikke prioritering 1 og få de felgene fine...
 #447574  av gemiz
 
Planen er at bilen skal til vegvesen for godkjenne i løp av april. Håper alt går som det skal og at jeg får brukt bilen i sommer.
 #447578  av ArildM
 
Så bra :) Bør vel kunne gå an å få godkjent dette? :)