mr2 2000mod MWR turbo.
Legg innLagt inn:04 mar 2009 17:51
ny bil nye muligheter.
gamle bilen solgt. så trenger ny bane/gate/vinter/is bil..
bestemte meg for og bruke bruksbilen. etter mye vurdering ble oppsettet slik.
ville ikke ha coilovere pga daglig bruk og parkeringhuset til leiligheten liker ikke lave biler.
skal beholde orginale inntriøret
mr2 2000modell med skinn, ac, hardtopp og litt over 30.0000 på teleren.
-Included with the kit:
- Garrett GT ball bearing turbo (choice of GT28RS or GT2871R)
- Stainless TIG welded turbo manifold (header)
- Complete 2.5" mandrel bent exhaust including stainless downpipe with flex section, chambered muffler and tail pipe
- AEM high flow air filter
- Mandrel bent powder coated aluminum intercooler piping
- Large 12" x 18" x 3" thick rear mount intercooler
- GReddy Type RS blow off valve
- Top quality silicone couplers and stainless T-bolt clamps
- All oil and coolant lines, fittings, hardware and clamps
- (4) NGK BKR7E Spark Plugs
- Complete installation instructions
også bestil i tilegg
-power FC med comander
-MWR 630cc dyser
-zeitronix bredbånd lambda med eksostemp, turbo trykk.
-MWR olje kjøler kit
-moroso bunnpanne med 6 liter kapasitet i aluminium.
understell blir
-ebc skiver og yellowstuff klosser
-stål bremseslanger
-CHE swaybarkit front og bak
-CHE front underbrace
-tte fjerer
-orginale dempere
-unibals stabstaglenker
-inngals fastcam camber kit front og bak.
-MWR motorfester
handlet nye ultralite atec med federal gateslicks 215-45-17
bestilte alt i dag og fikk ca 3 uker vente tid.
autokvikk for og bremsemotoren første dagene i april.
bilder kommer dagen alt havner i posten.
gamle bilen solgt. så trenger ny bane/gate/vinter/is bil..
bestemte meg for og bruke bruksbilen. etter mye vurdering ble oppsettet slik.
ville ikke ha coilovere pga daglig bruk og parkeringhuset til leiligheten liker ikke lave biler.
skal beholde orginale inntriøret
mr2 2000modell med skinn, ac, hardtopp og litt over 30.0000 på teleren.
-Included with the kit:
- Garrett GT ball bearing turbo (choice of GT28RS or GT2871R)
- Stainless TIG welded turbo manifold (header)
- Complete 2.5" mandrel bent exhaust including stainless downpipe with flex section, chambered muffler and tail pipe
- AEM high flow air filter
- Mandrel bent powder coated aluminum intercooler piping
- Large 12" x 18" x 3" thick rear mount intercooler
- GReddy Type RS blow off valve
- Top quality silicone couplers and stainless T-bolt clamps
- All oil and coolant lines, fittings, hardware and clamps
- (4) NGK BKR7E Spark Plugs
- Complete installation instructions
også bestil i tilegg
-power FC med comander
-MWR 630cc dyser
-zeitronix bredbånd lambda med eksostemp, turbo trykk.
-MWR olje kjøler kit
-moroso bunnpanne med 6 liter kapasitet i aluminium.
understell blir
-ebc skiver og yellowstuff klosser
-stål bremseslanger
-CHE swaybarkit front og bak
-CHE front underbrace
-tte fjerer
-orginale dempere
-unibals stabstaglenker
-inngals fastcam camber kit front og bak.
-MWR motorfester
handlet nye ultralite atec med federal gateslicks 215-45-17
bestilte alt i dag og fikk ca 3 uker vente tid.
autokvikk for og bremsemotoren første dagene i april.
bilder kommer dagen alt havner i posten.