TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Til Ringen med forumet i sommer .. vi blir en gjeng!?!)

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #333578  av Toffern
 
Har dere vært på tur???
Var og kjørte der forrige onsdag, og det er så sinsykt moro og kjøre der, skal telbake neste år, men da skal vi ha flere dager der!
Og kompisen min som forsovidt blei parkert med denna M5en sin måtte ha nytt understell :D
Så er bare og komme seg på Nordschleife folkens! Jeg har 1 runde tilgode hvis noen skal nedover før 31.12 de stengte banen før jeg rakk og ta siste runden!
Dama blei kvalm, så hu måtte gulpe litt :lol: Og da blei klokka for mye :D
 #333645  av tojo
 
Ha en fin flott tur,å vi forventer masse flotte bilder :-) God tur, å husk kiel ferga er "fali" båt for dem som vil kjøre dagen derpå. :lol: hehe
 #333649  av castman
 
Ja, dårlig at det ikke ble noe seriøst ut av dette. Har kjempe lyst, men det var jo relativt liten respons her :( Får trøste meg at det blir forhåpentligvis kjøring 23aug på rudskogen..
 #333703  av Toffern
 
Hvis dere ikke har vært der er det bare og dra! Er sinsykt moro og kjøre der!
Kjørte dama kvlam på 2 runder, så da orka ikke hu mer :D :D
Men syns de har korte åpningstider!
Og ikke vent tell rett før halv 8 for og ta siste runden for da er det stengt :P
 #335378  av 2000celica
 
Reiser nedover på torsdag, for årets andre tur. :mrgreen:
Anbefales på det varmeste, dette er den ultimate banen.
Har blitt smittet av Ringfeberen, og den er det mange som får etter noen runder der nede.
Så min anbefaling er bare: Løp å kjør!

Bilde

Bilde
 #350194  av mailman1
 
Ser dette er en gammel post, men er like aktuelt for denne sommern :)
ohhh. Dette har vi diskutert på mazda OGN også. Der vurderte vi også et kurs med lotus. Der du fikk teori osv litt forsekjllig en dag, også kjøre andre dag med Lotus exige. Stiv pris da. Var rundt 10000 for et slikt 2 dagers kurs.

Jeg er intressert. . Hooke up mazdaOGN også da så blir det japsekonvoi med ReX'er, MR2, celica, GTR/X osv osv osv. :P
 #350211  av Amund
 
Me er eit par stykker som skal nedover siste veka i juli/første veka i august ca. planen var 2-3 overnattinger ved ringen.
Blir ingen kjørekurs på oss i vert fall, men skal rett utpå og lufte bilen ja 8) og så må me få med oss ringwerk, det er bygt sinnsjukt mykje ut siden eg var der i fjor sommer!
 #350762  av mailman1
 
holder på å overtale en kompis. Kanskje vi klarer å komme oss nedover samtidig. Blir nattferga fra stavanger til hirtshals. også strake veien. For oss.
 #350912  av Amund
 
blir ferge frå Oslo til Kiel for oss, det gjorde me sist og. Veldig avslappende og greit, og så er ein allerede langt på vei nedover då, sparer seg for heile Danmark liksom :mrgreen:
 #352469  av mailman1
 
Nåja danmark er ikke så værst. kjører heller gjennom danmark enn til oslo. hehe. men. Får sjå hva det blir av. Han er jo familiemann. Og jeg gidder ikke dra nedover alene.
 #353595  av mk1 black limited
 
Tar fergen nedover 12. juni, retur 18. juni. :twisted:

Ferga koster ca. 3-4K, avhengig av hva slags lugar/hvor mange som delrer etc.
 #353878  av mailman1
 
jøss.. ferga stavanger hirtshals kosta litt over 1200 hver vei sist jeg tok den med bil. Et år siden sirka.