TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Lakking av mr2.Er det mulig Ã¥ bli sÃ¥ dyrt da?Lakkerere her?

  • Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
 #319330  av hmsilset
 
Supramk3turbo skrev:Jada, jeg tviler ikke på at det finnes gode polske lakkerere :D
Har du sett dem plukke jordbær eller drikke vodka så skjønner man fort at dette er multi talenter :) Har gjort begge deler sammen med dem, og kan ikke si at en nordmann kan stille opp i mye mot de :P
 #319343  av Zepticon
 
hmsilset skrev:
Supramk3turbo skrev:Det er sikkert mye forskjellig kvalitet på lakkerings verksteder i polen som i norge, men en kammerat av meg fikk bilen sin helakkert i polen. Begynte å ruste etter en uke...verdt pengene?? Nei.
De er flinke.Har sett arbeidet deres.Dessuten blir de bare 1 km fra heimen min.En jeg kjenner fikk pris på hel lakkering av sin bmw 525.De skulle ha 15000kr :D
Ta en snakk med FireWalk først da;) han har jo testet sin lakkerer da, og det var vell rundt samme prisen:)
 #323696  av hmsilset
 
jeg har funnet ut det nå plumbo 8) Uansett er 35000kr(blir nok 50.000kr til sammen)en hel del penger, så skal rette på litt selv innen jeg tar meg råd til dette.I prisen fulgte det jo med bearbeiding og montering av noen stylingdeler, og det må jo ta tid.Altså,det er enkelt om man har utstyret, men tar fortsatt noen timer :P
 #333731  av sindrejl
 
får så utrolig merkelig lyst til å klikke linkene der.. *prøve å styre seg*