TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Nye sommerdekk.

  • Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
 #319261  av Zept
 
Heisann! Noen som har kjøpt noen dekk og vært veldig fornøyde? Jeg kjører en Mr2 1991 mod. Og trenger noen dekk som er 205/40/R17. Noen anbefarlinger?

Takker for svar!
 #319683  av pkgrette
 
toyo dekker jeg er super fornøyd. sitter veldig bra.
kumo dekker sitter også bra men er litt billiger.
 #319880  av lasse
 
Har god erfaring med toyo T1R, bridgestone potenza S03 og dunlop sp sport 9000, tror nok du blir fornøyd uansett hva du velger så lenge du legger litt kroner på bordet og styrer unna billigdekk.
 #319898  av Zept
 
lasse skrev:...tror nok du blir fornøyd uansett hva du velger så lenge du legger litt kroner på bordet og styrer unna billigdekk.
quote for truth!
 #319902  av Thomas S
 
jorgen20 skrev:støyer ikke toyo dekka en del da?
Ikke særlig støy fra mine :) God på vannplaning er de og. Har ennå ikke merket det særlig :)
Kjøpte på dekkonline.com for en billig peng men styling-tech.no har enda billigere tror eg :)
 #319926  av lexusmann
 
Altså,nå tenker jeg bare høyt her, men vil ikke 205 bli veldig smalt i forhold til skjermene?i hvertfall bak...og det er IKKE fint... :wink: Du bør ha noe som fyller bedre ut som f. eks 215 eller 225/235....men du gjør jo seff som du vil altså :lol:
 #320215  av Zept
 
lexusmann skrev:Altså,nå tenker jeg bare høyt her, men vil ikke 205 bli veldig smalt i forhold til skjermene?i hvertfall bak...og det er IKKE fint... :wink: Du bør ha noe som fyller bedre ut som f. eks 215 eller 225/235....men du gjør jo seff som du vil altså :lol:
Skulle gjærne hatt større. Men det er nå så store felgene mine er.. :)
 #321028  av Tvetern
 
Et fint oppsett på bilen din er 215/40-17" foran og 245/35-17" bak :) Satte det på bilen til Neemi i fjor på felger i 8x17" foran og 9x17" bak. Det ble dritkult :D