TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 1980 Toyota Starlet 1.2

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #319635  av Ã˜rjanN

Hei.

Lurer på om det er noen som har funnet en 1980 toyota starlet med rwd til salgs, eller noen som har?. Har ikke funnet en der jeg har sett hvertfall :? . Har så grådig lyst på en. Husker min far hadde en sånn en gang.. og den gikk ganske bra. 8) Er så sykt råe..

Det er en sånn, bare ikke 4 dørs:
Vedlegg
StarletP6.jpg
StarletP6.jpg (400.27 kiB) Vist 250 ganger
 #319665  av ArildM

Hold øynene oppe på Autodb så dukker det nok opp en bil, blir vel sjeldnere og sjeldnere etter hvert som årene går, men det dukker nokk opp noe :)
 #319689  av Ã˜rjanN

ArildM skrev:Hold øynene oppe på Autodb så dukker det nok opp en bil, blir vel sjeldnere og sjeldnere etter hvert som årene går, men det dukker nokk opp noe :)
Ja jeg vet, men de er jo sykt råe.. Tenkte å ha en til første bil, og montere turbo :D
 #319694  av hmsilset

Fant kun 1 på mobile.de Disse bilene må være helt på trynet sjeldne.
 #319701  av Ã˜rjanN

hmsilset skrev:Fant kun 1 på mobile.de Disse bilene må være helt på trynet sjeldne.
Ja de er det :P, håper bare jeg finner en når jeg skal ha seritfikatet...
Fins ikkje noe råere kassabiler enn det der :P :D, med bakhjulstrekk og greier :)
 #319738  av hmsilset

Thecelicafan13 skrev:
hmsilset skrev:Fant kun 1 på mobile.de Disse bilene må være helt på trynet sjeldne.
Fins ikkje noe råere kassabiler enn det der :P :D, med bakhjulstrekk og greier :)
Ligner på sånn bil Hightower i politiskolen øvelseskjører med :D Men det er civic tror jeg.
 #319754  av Ã˜rjanN

hmsilset skrev:
Thecelicafan13 skrev:
Ligner på sånn bil Hightower i politiskolen øvelseskjører med :D Men det er civic tror jeg.
haha ja, den er jo digg, måtte ta utav sette seg inni :D
 #319939  av Ã˜rjanN

ke25-toyoglide skrev:http://www.blocket.se/vi/20854220.htm?ca=2_s litt nyere, men lagre den et par år så......
Og greven her inne har en 83 modell til salgs. Hadde ihvertfall. :D
ja, eg må bare skaffe en sånn til sertifikatet :P, hadde vært rått å spint rundinger med en sånn :D