TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Treff i Fjordparken i Drammen 18.04.2009

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #321755  av ErikG
 
Noen som skal på dette treffet?
Sted: Fjordparken, Drammen
Dato: Lørdag 18/4-09
Tid: 14:00 - 18:00

Da er det på tide at Drammen Racing Club åpner den store kjeften sin enda litt mer og arrangerer et
skikkelig StreetMeet i Drammen. Alle er hjertelig velkommen!

Vi har mye på agendaen for dette treffet. Vi skal bli kjent med hverandre, se på mange fine biler, lytte til bra musikk og være sosiale.

Vi vil gjøre dere oppmerksom på at Drammen Racing Club tar avstand fra burning, sladding og andre
former for ulovligheter på offentlige norske steder. (På bane er det selvfølgelig ikke noe problem).
Dersom noen skulle finne på å gjøre dette må dere tenke på at dere ødelegger for alle de andre med denne oppførselen.

Kjørebeskrivelse:

Fjordparken ligger ganske sentralt i Drammen, så det burde ikke være noe problem å finne fram. Hvis du kommer fra Oslo og kjører på E-18 tar du av ved høyre, rett før motorveibrua, og følger skilting mot
Drammen sentrum. I første rundkjøring tar du til venstre og kjører inn til Montér. Etter Montér er det
en undergang. Kjør under denne og vips så er du i Fjordparken.

Kommer du fra Vestfold følger du veien fram til første rundkjøring etter Statoil Rundtom. I denne
rundkjøringen kjører du rett frem. Du følger veien videre til første lyskryss, her skal du til høyre. Følg veien til du kommer over en lang bru. Ta til venstre i rundkjøringen og følg skilting mot E-18. Kjør igjen over en bru til du kommer til en ny rundkjøring. Ta til høyre i denne. Legg deg deretter
i høyre felt og i neste rundkjøring ta første til høyre. Kjør under undergangen og så kommer du til Fjordparken.

Kommer du fra Kongsberg kjører du først igjennom Strømsøåstunnelen (E-134). I første rundkjøring etter tunnelen kjører du rett frem. I neste rundkjøring tar du til venstre. Følg veien til første lyskryss, her tar du til høyre. Kjør videre på veien til du kjører over bruen. Etter bruen ligger det en rundkjøring, ta til høyre i denne og følg skilting mot E-18. Nå kommer du til en ny bru. Etter denne bruen kommer det
en ny rundkjøring. Her tar du til høyre og legger deg i høyre felt. I neste rundkjøring tar du første til høyre også kjører du under den berømte undergangen. Du skal nå være i Fjordparken.

Tidsskjema:

14:00 - 15:00: Plassering av biler som skal være med i kåringer
15:00 - 16:00: Vurdering og kåring av "Peneste bil".
16:00 - 17:00: Vurdering og kåring av "Fineste motorrom".
17:00 - 18:00: Vurdering og kåring av "Råeste lyd- og lysanlegg".

Temaet for StreetMeet'et er å bli bedre kjent med de som har samme interesse som deg. Under vurdering og kåringsdelen har du mulighet til å bli bedre kjent med andre klubber, andre bilinteresserte og du har også mulighet til å se på de nydelige bilene som kommer på treffet.

Angående vurderings- og kåringsdelen:

Ønsker du å stille opp bilen i én eller flere av disse grenene sender du inn post i forumet om hva slags bil du ønsker å stille opp med, hvilken gren/grener du stiller opp i og noen få specs om bilen.

ALLE biler har mulighet til å stille opp, så det er bare å joine!

En jury med fire dommere vil vurdere alle de utstilte bilene, og vil ut ifra sammenlikning kåre vinneren av de forskjellige grenene.

Vinnerne av de forskjellige grenene vi bli utdelt fete premier!

Håper på et kjempetreff med mange glade bilinteresserte og et KANON oppmøte.

Mvh, Drammen Racing Club
 #321757  av Supramk3turbo
 
Ja, jeg skal. Kommer med B-kingen, tenkte å vinne råeste lyd :lol: he he
 #321766  av Supramk3turbo
 
Blir nok treffets peneste også Peter. Gleder meg til å se starleten ErikG :D
 #321767  av ErikG
 
Må få slengt inn stolene og fått på leppene før den tid håper jeg. Har et problem med hvor jeg skal gjøre av skiltet foran. Er liksom ikke noe plass igjen! Kjører også litt harry stuk med fmic uten å ha satt i turbomotor enda :lol:
 #321772  av mulle-mek
 
Supramk3turbo skrev:Blir nok treffets peneste også Peter. Gleder meg til å se starleten ErikG :D
bare jeg med mk3 8)
kommer vel flere håper jeg :D
 #321773  av Supramk3turbo
 
Nja, blir nok kanskje den eneste. Om ikke Qurtis eller Jaquelin tar seg en tur, jeg å tommy driver jo ennå med mods vettu. Ikke alle som er like kjappe som deg...he he. Det går ikke fort, men det blir faen ikke bra heller :lol:
 #321779  av Supramk3turbo
 
Time will show 8)
 #321803  av ina
 
jeg regner med at jeg kommer...
 #321908  av Supramk3turbo
 
Når har du tenkt deg på treffet Peter?? Jeg tenkte sånn i tre tiden, da har sikkert folk kommet seg på plass.
 #321909  av mulle-mek
 
Supramk3turbo skrev:Når har du tenkt deg på treffet Peter?? Jeg tenkte sånn i tre tiden, da har sikkert folk kommet seg på plass.
tenkte jeg skulle komme rundt kl 12 skal vaske bilen før jeg kommer så må lete etter en vaskehall i nærheten
har jo aldri vært ren på no treff ennå :oops:
polert felga med autosol og strigla litt i motorn idag 8)
kan jo prøve å stille ut bejstet å håpe noen stemmer på meg :lol:
regner med deg :roll: