TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Treff i Fjordparken i Drammen 18.04.2009

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #321910  av Supramk3turbo
 
Ja, det er nok ikke dumt å stille den ut nei :D Er en vaskehall ikke så langt unna. Du kjører over holmen brua, så ligger den litt til venstre foran deg når du kommer til det første krysset etter brua. Rett ved siden av Bowling1. Jeg får komme i 2 tiden da, er vell da det begynner.
 #321911  av mulle-mek
 
moro da snakks vi der :D
så at du kunne stille ut mc og din er klar da fin å stille ut den da :D
 #321912  av Supramk3turbo
 
Stille ut MC. Hvor står det??
 #321914  av Supramk3turbo
 
Ja ja, da håper jeg de gjør en god polish jobb på suzuki, jeg har ikke tid til å polere på lørdag. he he :D
 #321933  av ina
 
Supramk3turbo skrev:Ja, det er nok ikke dumt å stille den ut nei :D Er en vaskehall ikke så langt unna. Du kjører over holmen brua, så ligger den litt til venstre foran deg når du kommer til det første krysset etter brua. Rett ved siden av Bowling1. Jeg får komme i 2 tiden da, er vell da det begynner.
hvis han kommer fra fredrikstad er det lettere å kjøre av før brua eller hvis han kommer fra rv23, så kan du jo vaske bilen på cc/jet eller shell som også er rett borti gata for fjordparken..
 #321934  av mulle-mek
 
ina skrev:
Supramk3turbo skrev:Ja, det er nok ikke dumt å stille den ut nei :D Er en vaskehall ikke så langt unna. Du kjører over holmen brua, så ligger den litt til venstre foran deg når du kommer til det første krysset etter brua. Rett ved siden av Bowling1. Jeg får komme i 2 tiden da, er vell da det begynner.
hvis han kommer fra fredrikstad er det lettere å kjøre av før brua eller hvis han kommer fra rv23, så kan du jo vaske bilen på cc/jet eller shell som også er rett borti gata for fjordparken..
takk for tipset :D
 #322242  av Supramk3turbo
 
Svarte, snakket med Suzuki drammen akkurat. Er ikke sikkert de får klar sykkelen til Lørdag :evil: Bakfelgen er til lakkering. Men jeg kommer på treffet uansett.
 #322247  av ina
 
mulle-mek skrev:da satser vi på pent vær :D
i følge yr.no skal det bli sol bak sky/sol... ikke veldig varmt men pent :D
 #322361  av Supramk3turbo
 
Det er her ca, den store firkanta plassen du ser rett til venstre for 1 tallet. http://www.gulesider.no/kart/;jsessioni ... %3Daddress