TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Supra`s i Trondheim [Nye bilder 30/05!]

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #324328  av Stiansen
 
Kommer en liten update igjen i morra.. vært å tatt litt bilder med Stroems i kveld :D
 #324411  av KK-ma70
 
Andreazz skrev:Trur jeg så deg, Stiansen på vei opp Okstadbakken i dag? Jeg kjørte nedover mot sentrum med min blå MK3 :D Morro at det er en del Supraer her i byen :P
Tror det er flere som har sett deg Andreas. Får noen meldinger at jeg er observert hær og dær, men jeg har ikke vært i nærheten av de områdene. Møtte en mk3 ved samfundet i forige uke, men jeg kjørte jo seff ikke supra'n da :roll: Trodde først det var Øystein "unik/uniq" hær på forumet sin, men den manglet dekoren han har på sin. Ryktes forresten at han skal selge sin...
 #324451  av Andreazz
 
KK-ma70 skrev:
Andreazz skrev:Trur jeg så deg, Stiansen på vei opp Okstadbakken i dag? Jeg kjørte nedover mot sentrum med min blå MK3 :D Morro at det er en del Supraer her i byen :P
Tror det er flere som har sett deg Andreas. Får noen meldinger at jeg er observert hær og dær, men jeg har ikke vært i nærheten av de områdene. Møtte en mk3 ved samfundet i forige uke, men jeg kjørte jo seff ikke supra'n da :roll: Trodde først det var Øystein "unik/uniq" hær på forumet sin, men den manglet dekoren han har på sin. Ryktes forresten at han skal selge sin...
Hehe, okei, så jeg kan griskjøre rundt om, å du får skylden? :lol:
Jeg tok ut Supraen fra vinterdvale forrige uke, å det her er jo første våren jeg bor her i byen med denne bilen.
Kjenner litt folk i bilmiljøet her omkring, og møter stadig flere, utrolig sosialt med slik type bil :D
Sist redigert av Andreazz den 05 mai 2009 13:14, redigert 2 ganger totalt.
 #324525  av Wishmaster
 
Andreazz skrev:
KK-ma70 skrev:
Andreazz skrev:Trur jeg så deg, Stiansen på vei opp Okstadbakken i dag? Jeg kjørte nedover mot sentrum med min blå MK3 :D Morro at det er en del Supraer her i byen :P
Tror det er flere som har sett deg Andreas. Får noen meldinger at jeg er observert hær og dær, men jeg har ikke vært i nærheten av de områdene. Møtte en mk3 ved samfundet i forige uke, men jeg kjørte jo seff ikke supra'n da :roll: Trodde først det var Øystein "unik/uniq" hær på forumet sin, men den manglet dekoren han har på sin. Ryktes forresten at han skal selge sin...
Hehe, okei, så jeg kan griskjøre rundt om, å du skylden? :lol:
Jeg tok ut Supraen fra vinterdvale forrige uke, å det her er jo første våren jeg bor her i byen med denne bilen.
Kjenner litt folk i bilmiljøet her omkring, og møter stadig flere, utrolig sosialt med slik type bil :D
Andreazz: du som har en blå ST registrert mk3?
 #324691  av tojo
 
KK-ma70 skrev:
Andreazz skrev:Trur jeg så deg, Stiansen på vei opp Okstadbakken i dag? Jeg kjørte nedover mot sentrum med min blå MK3 :D Morro at det er en del Supraer her i byen :P
Tror det er flere som har sett deg Andreas. Får noen meldinger at jeg er observert hær og dær, men jeg har ikke vært i nærheten av de områdene. Møtte en mk3 ved samfundet i forige uke, men jeg kjørte jo seff ikke supra'n da :roll: Trodde først det var Øystein "unik/uniq" hær på forumet sin, men den manglet dekoren han har på sin. Ryktes forresten at han skal selge sin...
Får håpe unik tar til fornuft å beholder bilen :-) jeg tror ikke han har hjerte til å selge den.
 #325043  av JePe
 
Så dere på Lånke jeg også, altid like fint å se supra på veien, å spesiellt flere på en gang. :wink:
Blir gjerne med en tur også om det blir en liten samling av supraer i sommer, er ofte hjemme i trøndelag selv om jeg bor i Tigerstaden for tida. Noen av dere som skal opp til ACR i juni?
 #325065  av Stiansen
 
JePe skrev:Så dere på Lånke jeg også, altid like fint å se supra på veien, å spesiellt flere på en gang. :wink:
Blir gjerne med en tur også om det blir en liten samling av supraer i sommer, er ofte hjemme i trøndelag selv om jeg bor i Tigerstaden for tida. Noen av dere som skal opp til ACR i juni?
Jeg og muligens den svarte som var på Lånke skal nordover. Den sølv med rødskilt er også påmeldt :wink:
 #325067  av KeNsA
 
Stiansen skrev:Kommer en liten update igjen i morra.. vært å tatt litt bilder med Stroems i kveld :D
Kom med bildan da klompen!:)
 #325141  av FS-Styling.no
 
Mulig ACR på meg hvis kjerra er klar...
 #325278  av unik
 
tojo skrev:
KK-ma70 skrev:
Andreazz skrev:Trur jeg så deg, Stiansen på vei opp Okstadbakken i dag? Jeg kjørte nedover mot sentrum med min blå MK3 :D Morro at det er en del Supraer her i byen :P
Tror det er flere som har sett deg Andreas. Får noen meldinger at jeg er observert hær og dær, men jeg har ikke vært i nærheten av de områdene. Møtte en mk3 ved samfundet i forige uke, men jeg kjørte jo seff ikke supra'n da :roll: Trodde først det var Øystein "unik/uniq" hær på forumet sin, men den manglet dekoren han har på sin. Ryktes forresten at han skal selge sin...
Får håpe unik tar til fornuft å beholder bilen :-) jeg tror ikke han har hjerte til å selge den.
bilen min blir ikke solgt nei, tror jeg nevnte det til et par personer at jeg vurderte å selge, sprer seg fort.. har lakkert nesten hele bilen i dag pga et uheldig møte med en hjulbue vals... dekoren er fjernet og nye hjul er innkjøpt til sommeren :D
 #325286  av Andreazz
 
unik skrev: bilen min blir ikke solgt nei, tror jeg nevnte det til et par personer at jeg vurderte å selge, sprer seg fort.. har lakkert nesten hele bilen i dag pga et uheldig møte med en hjulbue vals... dekoren er fjernet og nye hjul er innkjøpt til sommeren :D

Du kommer vell å henter ny turbo snart å? :D
 #325289  av unik
 
Andreazz skrev:
unik skrev: bilen min blir ikke solgt nei, tror jeg nevnte det til et par personer at jeg vurderte å selge, sprer seg fort.. har lakkert nesten hele bilen i dag pga et uheldig møte med en hjulbue vals... dekoren er fjernet og nye hjul er innkjøpt til sommeren :D

Du kommer vell å henter ny turbo snart å? :D
oh yes, regner med det blir mandag eller tirsdag, du får tlf fra meg så fort han har fått pengene sine :D
 #325552  av Robinvanvik
 
Pen den Supraen din Stiansen :p de andre er fine også.
Møtte deg forresten ned okstan bakken endag i forrige uke, hvilken av dagene kommer jeg ikke på ;p
 #325634  av Stiansen
 
Robinvanvik skrev:Pen den Supraen din Stiansen :p de andre er fine også.
Møtte deg forresten ned okstan bakken endag i forrige uke, hvilken av dagene kommer jeg ikke på ;p
Hva kjører du da?