TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Supra`s i Trondheim [Nye bilder 30/05!]

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #325703  av Zupra
 
Fine biler og fine bilder.

men syns det manglet litt røyk utav hjulbuene på noen av suprane... :mrgreen:
photoshop igjen..?
8)
 #325704  av Stiansen
 
Zupra skrev:Fine biler og fine bilder.

men syns det manglet litt røyk utav hjulbuene på noen av suprane... :mrgreen:
photoshop igjen..?
8)
Jeg skulle oppdatere for litt over ei uke siden, men lover å ta den i kveld.. Kan garantere røyk :D
 #325783  av KK-ma70
 
unik skrev:
bilen min blir ikke solgt nei, tror jeg nevnte det til et par personer at jeg vurderte å selge, sprer seg fort.. har lakkert nesten hele bilen i dag pga et uheldig møte med en hjulbue vals... dekoren er fjernet og nye hjul er innkjøpt til sommeren :D
Ok, godt å høre :wink: Plukket opp ryktet nedpå Sandvik på Ila.. Har man litt annerledes bil så får man med seg hva som skjer med andre son har likedan :)
 #326195  av FS-Styling.no
 
KKMA70...var jeg og stian som kjørte sammen med deg opp okstadbakken i kveld! Prøvde og hilse, men ble mye bråk...

:D
 #326410  av Stiansen
 
Da var det på tide med ny update.. endelig rota meg rundt :mrgreen:

stroems til venstre, min til høyre. Forøvrig splitter nye 20" på stroems sin, mine 18" ser ut som trillebårhjul i forhold, hehe!
Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

2 stk 285/30-20 i ny drakt :)

Bilde
 #326784  av KK-ma70
 
FS-Styling.no skrev:KKMA70...var jeg og stian som kjørte sammen med deg opp okstadbakken i kveld! Prøvde og hilse, men ble mye bråk...

:D
All right :) Kjekt å sette ansikt opp mot nick :wink:
Bråk??? Skjønner ikke hva du snakker om..... :shock: Det kalles musikk i ørene :wink:
 #326997  av FS-Styling.no
 
Hehe... ja... ser fram til å få ferdig skuta mi jeg å...står på japantuning min nå...ferdig lakka, men noe montering gjenstår... Blir bra... Blir vel litt skli-ing etterhvert ja...
Vedlegg
bila mi.jpg
bila mi.jpg (309.25 kiB) Vist 4781 ganger
 #327021  av KeNsA
 
Satan Fred!!:) Skuta vart bra ho!;))
 #327112  av FS-Styling.no
 
Bra ja sa han!
 #327174  av KeNsA
 
FS-Styling.no skrev:Bra ja sa han!
Ja bra sa kar`n!:)
 #335233  av Stiansen
 
Robinvanvik skrev:Stiansen, du som kjørte forbi Shell på Tiller, Onsdagskveld/natt til torsdag rundt kl 24.00 : p?
Godt mulig, hehe.
 #336470  av FS-Styling.no
 
Min sin...desverre litt mørkt...

Bilde
Bilde
 #336645  av Stiansen
 
Har en del bilder fra i sommer fra div jeg har vært med på og andre biler jeg har møtt.. Skal ta en runde en dag å hive ut litt :)