TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Gatebil - Rudskogen 29-31 Mai!

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #328346  av Daniel HS
 
Grattis med premien! Gikk faktisk glipp av å se bilen din :shock:

Traff på Stian AB her inne fra ihvertfall, det var den røde CSen med sort panser... Ellers lurer jeg på om det var Giske jeg så? Stod oppe med Girls Go Fast, under teltet på lørdagen? Var på vei bort for å høre om det var deg, men gikk videre etter en stund... Og så så jeg Starleten til ErikG...

Men synes Alm-gutta og KRB imponerte i breisladden! Det var regelrett sykt å se på!!!

Gleder meg allerede til Julitreffet på Våler, blir vel en del mer fete extrembiler da..
 #328363  av Giske
 
smegol skrev:Takk takk :D
Lurer litt på om det kunne ha hvert pollen og ikke grus støv, jeg stod jo nesten helt i bunnen av banen. Gikk over bilen en gang og etter en time så var det like jævlig igjen.
Mulig det var en god blanding, men jeg sto helt øverst på gokartbanen, og hver gang noen var i sandfella i begynnelsen av breisladdsvingen, var det om å gjøre å lukke alt av luker og dører, hehe.

Daniel HS: Det var meg, ja! Jeg så at du sto der og lurte, hehe. Men jeg tenkte ikke på at det kunne vært noen her inne før etter dere hadde gått:p Litt dumt det da, men..

Hadde egentlig ikke planlagt å stille ut, frontfangeren har jo gått til helvete, panseret sitter skjevt på og ble syklet på forrige helg, så fikk et par fine bulker der :roll: Menmen, gikk jo noen fangere i løpet av dagen, så da var ikke min bil den eneste lenger, høh... :lol:
 #328370  av Daniel HS
 
Giske skrev:Daniel HS: Det var meg, ja! Jeg så at du sto der og lurte, hehe. Men jeg tenkte ikke på at det kunne vært noen her inne før etter dere hadde gått:p Litt dumt det da, men..
Får ta det igjen på Våler i Juli da... Da SKAL jeg har min bil med :P
 #328373  av Giske
 
Daniel HS skrev:
Giske skrev:Daniel HS: Det var meg, ja! Jeg så at du sto der og lurte, hehe. Men jeg tenkte ikke på at det kunne vært noen her inne før etter dere hadde gått:p Litt dumt det da, men..
Får ta det igjen på Våler i Juli da... Da SKAL jeg har min bil med :P
Pokker at jeg skal være så overlegen da gitt :roll: :p
Ja, jeg skal prøve å få dratt dit, girls go fast har banekjøring der på torsdagen, så skal prøve å få til en langhelg der oppe.
Skal du kjøre da?
 #328374  av Daniel HS
 
Giske skrev:
Daniel HS skrev:
Giske skrev:Daniel HS: Det var meg, ja! Jeg så at du sto der og lurte, hehe. Men jeg tenkte ikke på at det kunne vært noen her inne før etter dere hadde gått:p Litt dumt det da, men..
Får ta det igjen på Våler i Juli da... Da SKAL jeg har min bil med :P
Pokker at jeg skal være så overlegen da gitt :roll: :p
Ja, jeg skal prøve å få dratt dit, girls go fast har banekjøring der på torsdagen, så skal prøve å få til en langhelg der oppe.
Skal du kjøre da?
Tviler i grunn på at det blir kjøring... Er så sinnsykt mye folk på Julitreffet, så spørs hvor mye kjøretid det egentlig blir med så mange biler som skal kjøre. Pluss at det er en del mer stress når en skal kjøre. Tar ikke sjangsen på å kjøre på bane der nede uten å ha med biltralle. Men får se når vi nærmer oss, har kompis med trekkbil og biltralle så... :P

Men regner med det blir å se på banekjøring på dagen, og fest og fyll på kvelden :wink:
 #328375  av Giske
 
Daniel HS skrev:
Giske skrev:
Daniel HS skrev: Får ta det igjen på Våler i Juli da... Da SKAL jeg har min bil med :P
Pokker at jeg skal være så overlegen da gitt :roll: :p
Ja, jeg skal prøve å få dratt dit, girls go fast har banekjøring der på torsdagen, så skal prøve å få til en langhelg der oppe.
Skal du kjøre da?
Tviler i grunn på at det blir kjøring... Er så sinnsykt mye folk på Julitreffet, så spørs hvor mye kjøretid det egentlig blir med så mange biler som skal kjøre. Pluss at det er en del mer stress når en skal kjøre. Tar ikke sjangsen på å kjøre på bane der nede uten å ha med biltralle. Men får se når vi nærmer oss, har kompis med trekkbil og biltralle så... :P

Men regner med det blir å se på banekjøring på dagen, og fest og fyll på kvelden :wink:
Hehe, ja. Det blir min første banekjøring den torsdagen, og tror det får holde. Litt nervøs for å kjøre med mye folk på banen, så da er det greit å kjøre på torsdag for da har ggf banen hele dagen tror jeg. Så da er det nok ikke like mye folk!

Blir nok fett å være der uten å kjøre også med konserter og fyll :D

Bomma litt på det nå i helgen da, hadde ikke fått med meg at man måtte ha festivalbillett for å få se konsertene på lørdag..:/ så da dro vi hjem relativt tidlig:p
 #328378  av ErikG
 
Var et bra treff for min del ihvertfall. Så en del kjente biler fra forumet. Eneste jeg så utpå banen tror jeg var mk3 mr2 med turbo. Men var en grønn gammel rolla utpå. Er det noen her sin?

Fikk ikke sett så mye banekjøring da jeg hjalp en kompis med pugen hans. Har ca samme effekt som jeg vil få i min og de fleste slet med å holde følge med han på banen så gleder meg til motoren min blir ferdig!!
 #328379  av Daniel HS
 
Giske skrev:
Daniel HS skrev:
Giske skrev: Pokker at jeg skal være så overlegen da gitt :roll: :p
Ja, jeg skal prøve å få dratt dit, girls go fast har banekjøring der på torsdagen, så skal prøve å få til en langhelg der oppe.
Skal du kjøre da?
Tviler i grunn på at det blir kjøring... Er så sinnsykt mye folk på Julitreffet, så spørs hvor mye kjøretid det egentlig blir med så mange biler som skal kjøre. Pluss at det er en del mer stress når en skal kjøre. Tar ikke sjangsen på å kjøre på bane der nede uten å ha med biltralle. Men får se når vi nærmer oss, har kompis med trekkbil og biltralle så... :P

Men regner med det blir å se på banekjøring på dagen, og fest og fyll på kvelden :wink:
Hehe, ja. Det blir min første banekjøring den torsdagen, og tror det får holde. Litt nervøs for å kjøre med mye folk på banen, så da er det greit å kjøre på torsdag for da har ggf banen hele dagen tror jeg. Så da er det nok ikke like mye folk!

Blir nok fett å være der uten å kjøre også med konserter og fyll :D

Bomma litt på det nå i helgen da, hadde ikke fått med meg at man måtte ha festivalbillett for å få se konsertene på lørdag..:/ så da dro vi hjem relativt tidlig:p
Sikkert lettere å kjøre uten så mye publikum og gale sjåfører rundt deg ja, tror ikke Julitreffet er det beste treffet å kjøre på for aller første gang på bane så... :P

Hehe... Pleier ikke få med meg så mye av konsertene uansett, pleier å skje så mye annet på campen, :P men i år fikk jeg med meg en del på lørdagen... Men drakk ikke så veldig mye denne gangen da... :oops: Satset mer på å få sett banekjøring denne gangen. Fikk sitte på med den gullfargede 240en med de hvite Compomotive som var på banen, er en kompis av en kompis... Bremset til ca 430 på navene, så var artig så lenge dekkene varte... :P
 #328383  av ErikG
 
Hehe, ja. Det blir min første banekjøring den torsdagen, og tror det får holde. Litt nervøs for å kjøre med mye folk på banen, så da er det greit å kjøre på torsdag for da har ggf banen hele dagen tror jeg. Så da er det nok ikke like mye folk!
Vill helt klart annbefale deg å dra på ggf kjøring. Kjenner flere som har kjørt på flere av dem. Er vist helt konge. Hun ene jeg kjenner kjører pug med 60hk og kjører som f.... Så trenger ikke mye effekt for å ha det morro utpå der. Er også ganske strengt når det gjelder hvem som får komme inn. Er bare de som kjenner de som skal kjøre som får komme inn.
 #328393  av villejan
 
Jeg fikk kjøre fredagen, men det gikk hardt for seg for eksosen sin del... Løsnet i skjøten fra manifoil og eksos... måtte få tak i noen pakninger og noe tetningsmasse. Fikk låne en bukk på et lokalt verksted klokken fem lørdag kveld. Kjempe service! Nå er den provisorisk fikset inntill jeg får ordnet meg en ny pakning.

Meget fornøyd med ny motoren, demperene.... det eneste det står på er egne ferdigheter.


Så både james, smegol og erikg sine biler. Likte Erik sin bil meget bra! Den starleten som stod ved siden av den ble jo små pisket også.

Kjempe helg.
 #328395  av ErikG
 
Er broderns den andre starleten. Er montert en 4a-ge blacktop som fungerte uproblematisk hele helgen. Eneste problemet var at bremsevæsken kokte pga orginal SMALE uventilerte skiver og tromler bak. Men moro er det
 #328398  av villejan
 
Samme motoren som jeg har nå. gøy motor. Hadde litt varm væske sent fredag, men det fungerte greit likevel.
 #328409  av Giske
 
Daniel HS skrev:
Giske skrev:
Daniel HS skrev:
Tviler i grunn på at det blir kjøring... Er så sinnsykt mye folk på Julitreffet, så spørs hvor mye kjøretid det egentlig blir med så mange biler som skal kjøre. Pluss at det er en del mer stress når en skal kjøre. Tar ikke sjangsen på å kjøre på bane der nede uten å ha med biltralle. Men får se når vi nærmer oss, har kompis med trekkbil og biltralle så... :P

Men regner med det blir å se på banekjøring på dagen, og fest og fyll på kvelden :wink:
Hehe, ja. Det blir min første banekjøring den torsdagen, og tror det får holde. Litt nervøs for å kjøre med mye folk på banen, så da er det greit å kjøre på torsdag for da har ggf banen hele dagen tror jeg. Så da er det nok ikke like mye folk!

Blir nok fett å være der uten å kjøre også med konserter og fyll :D

Bomma litt på det nå i helgen da, hadde ikke fått med meg at man måtte ha festivalbillett for å få se konsertene på lørdag..:/ så da dro vi hjem relativt tidlig:p
Sikkert lettere å kjøre uten så mye publikum og gale sjåfører rundt deg ja, tror ikke Julitreffet er det beste treffet å kjøre på for aller første gang på bane så... :P

Hehe... Pleier ikke få med meg så mye av konsertene uansett, pleier å skje så mye annet på campen, :P men i år fikk jeg med meg en del på lørdagen... Men drakk ikke så veldig mye denne gangen da... :oops: Satset mer på å få sett banekjøring denne gangen. Fikk sitte på med den gullfargede 240en med de hvite Compomotive som var på banen, er en kompis av en kompis... Bremset til ca 430 på navene, så var artig så lenge dekkene varte... :P

Denne du satt på med eller??
Bilde

ErikG: Ja, det er vel veldig strengt med hvem som får komme inn. Og det er litt greit egentlig, slippe tilskuere osv..ikke like flaut. Sannsynligvis flere som tør å prøve seg da:)
Sikkert sant det ang effekt, tror jeg kan ha det morro med min også:D
 #328419  av Giske
 
Daniel HS skrev:Jepp... Stemmer det du...
Cool!