Trustno1's Mr2 Mk2 Turbo
Legg innLagt inn:29 mai 2009 13:13
Tenkte det var på tide jeg kunne legge ut litt bilder av siden jeg har hatt den i rundt 3 år nå 
Dette er en orginal turbo, 1993 US modell.
Motor modifikasjoner gjort før den ble importert i følge forrige eier :
- AEM Engine Management Unit + Wideband UEGO O2 (Speed Density Conversion)
- Greddy Power Extreme Exhaust,
- Aussie 3" Downpipe,
- Sparco Intercooler with Spal fan, (with Turbonetics T-bolt Clamps),
- AEM Tru-time Adjustable Cam Gears,
- HKS Head Gasket,
- Fidanza Lightened Flywheel.
- Blitz SBC-ID, Blitz Powermetor-ID,
- Omari Boost Gauge(stock location)
Hvor mange hester det er i denne har jeg ingen papier på, men tipper rundt 270-300 en plass.
Modifikasjoner gjort i ettertid:
- Xenon HID 8000k i tåkelys
- Bixenon HID 4500k i hovedlys
- Dioder i parklys (for å matche xenonfargen)
- 18" BBS felger
Stereo:
- RF Power 20001bd
- RF Power 8004
- 4 stk 8" kicker L7
- Dynaudio 3-way frontsett.
- JVC 22AVX Headunit.
- Apollo A-1750 gel batteri.









Dette er en orginal turbo, 1993 US modell.
Motor modifikasjoner gjort før den ble importert i følge forrige eier :
- AEM Engine Management Unit + Wideband UEGO O2 (Speed Density Conversion)
- Greddy Power Extreme Exhaust,
- Aussie 3" Downpipe,
- Sparco Intercooler with Spal fan, (with Turbonetics T-bolt Clamps),
- AEM Tru-time Adjustable Cam Gears,
- HKS Head Gasket,
- Fidanza Lightened Flywheel.
- Blitz SBC-ID, Blitz Powermetor-ID,
- Omari Boost Gauge(stock location)
Hvor mange hester det er i denne har jeg ingen papier på, men tipper rundt 270-300 en plass.
Modifikasjoner gjort i ettertid:
- Xenon HID 8000k i tåkelys
- Bixenon HID 4500k i hovedlys
- Dioder i parklys (for å matche xenonfargen)
- 18" BBS felger
Stereo:
- RF Power 20001bd
- RF Power 8004
- 4 stk 8" kicker L7
- Dynaudio 3-way frontsett.
- JVC 22AVX Headunit.
- Apollo A-1750 gel batteri.







