Heisann alle dere , der ute
Da har enda en Toyota Supra Mk3 meldt sin ankomst her på deres sider. Det ble en Mk3 til slutt.
Bilen er en 90 mod auto. Den er kjørt 139 000 og er veldig veldig bra i lakken og har blitt godt tatt vare på. Targa taket er også på plass.
virkelig et fint eksemplar. Bilen fremstår som helt orginal ( eneste gjort skiftet felger) Jeg har lært mye av og "Henge" her på forumet og det er tydelig at det er mye kunskap der ute blandt toyota folket. Dette liker vi !!
og en ting til Supra er virkelig SUPERT og kjøre
Jeg har alikevel lyst til og få stille noen få spørsmål her for å få enda bedre klarhet i saker og ting forhåpentligvis. Jeg håper virkelig dere kan ta dere tid og svare.
Det gjelder denne berømte Toppakningen som alle snakker om og disse boltene.. jeg vil gjerne ha helt enkle konkrete svar. Gjerne fra dere som har skiftet toppaking på bilene deres og som er fornøyd med jobben
1. Hvor kjøpte dere delene deres fra og hva ble det ? hvilken type eks HKS osv.. ? Hvor lang tid tok det før dere hadde delene og ca pris på pakning og bolter.
2. Er det mulig og oppdrive delene i Norge ? (er utolmodig vil ut og cruise)
3. Hvor lang tid tar det for et verksted og utføre en slik operasjon ? sånn ca
4. Hvor mye bør et verksted ta for jobben ? Normal pris ? ca pris er fint. Hva betalte dere ?
Forøvrig føles det godt og endelig ha funnet veien hjem....
På forhand takk alle Bil brødre og søstre der ute !
BT

Da har enda en Toyota Supra Mk3 meldt sin ankomst her på deres sider. Det ble en Mk3 til slutt.

virkelig et fint eksemplar. Bilen fremstår som helt orginal ( eneste gjort skiftet felger) Jeg har lært mye av og "Henge" her på forumet og det er tydelig at det er mye kunskap der ute blandt toyota folket. Dette liker vi !!
og en ting til Supra er virkelig SUPERT og kjøre
Jeg har alikevel lyst til og få stille noen få spørsmål her for å få enda bedre klarhet i saker og ting forhåpentligvis. Jeg håper virkelig dere kan ta dere tid og svare.
Det gjelder denne berømte Toppakningen som alle snakker om og disse boltene.. jeg vil gjerne ha helt enkle konkrete svar. Gjerne fra dere som har skiftet toppaking på bilene deres og som er fornøyd med jobben

1. Hvor kjøpte dere delene deres fra og hva ble det ? hvilken type eks HKS osv.. ? Hvor lang tid tok det før dere hadde delene og ca pris på pakning og bolter.
2. Er det mulig og oppdrive delene i Norge ? (er utolmodig vil ut og cruise)
3. Hvor lang tid tar det for et verksted og utføre en slik operasjon ? sånn ca
4. Hvor mye bør et verksted ta for jobben ? Normal pris ? ca pris er fint. Hva betalte dere ?
Forøvrig føles det godt og endelig ha funnet veien hjem....
På forhand takk alle Bil brødre og søstre der ute !
BT
Vedlegg
IMG_0001ny.jpg (107.27 kiB) Vist 712 ganger
Sist redigert av Mk3killan den 31 mai 2009 16:07, redigert 1 gang totalt.
No shit !! A 2jz engine, this will destimate all if you put about 10 grand in it.