TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Lasse's kebabtralle, ikke en toyota, men fin allikevel?

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #328264  av lasse
 
Er jo helt feil forum, men jeg slenger ut et par bilder av "hverdagsbilen" allikevel, bilen er nesten ferdig, mangler bare å få slipt ned lokkene til jekkehullene i kanalene, få lakkert dem, og få på svarte lister rundt vinduene (de kommer mest sannsynlig til uka), og da blir det forhåpentligvis litt gobilder fra mesterfotografen her inne, Celicat23 :wink:
En klapp på skulder'n til den første som ser hva som står på skiltrammene :mrgreen:
Vedlegg
CIMG6586_2000x1500.JPG
CIMG6586_2000x1500.JPG (546.75 kiB) Vist 4331 ganger
CIMG6587_2000x1500.JPG
CIMG6587_2000x1500.JPG (817.62 kiB) Vist 4331 ganger
CIMG6589_2000x1500.JPG
CIMG6589_2000x1500.JPG (535.02 kiB) Vist 4347 ganger
CIMG6590_2000x1500.JPG
CIMG6590_2000x1500.JPG (450.14 kiB) Vist 4353 ganger
CIMG6595_2000x1500.JPG
CIMG6595_2000x1500.JPG (530.2 kiB) Vist 4362 ganger
 #328273  av marlboro1310
 
Veldig clean og gjennomført, liker 7 serien så lenge de ikke rånes opp i skyene...det er som du har skrevet i signaturen din, ett landeveislokomotiv...og er sikkert en drøm å kjøre. 8) angående skiltramma ---------> HAHA :mrgreen:
 #328316  av lasse
 
celicat23 skrev:Er du helt sikker det er senkefjærer du har satt på? Bilen er jo høy som ett uvær jo :lol:
Jeg veit :oops:
Men jeg synes jo at bildene lyver litt, ser litt lavere ut live, og hvis alt går etter planen, så blir det justerbart til neste år...
 #328337  av celicat23
 
lasse skrev:
celicat23 skrev:Er du helt sikker det er senkefjærer du har satt på? Bilen er jo høy som ett uvær jo :lol:
Jeg veit :oops:
Men jeg synes jo at bildene lyver litt, ser litt lavere ut live, og hvis alt går etter planen, så blir det justerbart til neste år...
Banken har penger, ikke vær så forbanna gnien nå, slam that shit to the ground!!! :lol:
 #328372  av lasse
 
Haha, ja jeg håper banken har penger ja, bilen ville jo faen ikke starte i dag, 99% sikker på at startsperra har slått seg vrang da jeg har fått testa litt forskjellige ting, heldigvis var jeg i sandefjord da det skjedde, hadde liksom ikke vært like moro om jeg ikke var 2 timer hjemmefra :evil:
 #328381  av ArildM
 
BMW har fine biler ja, skal ikke nekte på det :)

Men skal aldri ha en bil med så mye elektronikk, kjenner en som har en av samme type, og han har kostet på bilen like mye som han kjøpte den for. Og det er kun reparasjoner :| Her om dagen fikk han varsel om at bremsevesken var for gammel :roll: Sånt skifter en da selv når en skal på treff :mrgreen:
 #328408  av celicat23
 
lasse skrev:Haha, ja jeg håper banken har penger ja, bilen ville jo faen ikke starte i dag, 99% sikker på at startsperra har slått seg vrang da jeg har fått testa litt forskjellige ting, heldigvis var jeg i sandefjord da det skjedde, hadde liksom ikke vært like moro om jeg ikke var 2 timer hjemmefra :evil:
Tyske biler vet du :wink: Far har en S3 som startsperra levde sitt eget liv på. Er fiksa nå, til xx-antall tusen kroner. Jeg har a4'en med feil på motor, girkasse, bremser og sentrallås. Bare sånn tyske biler er :lol:
 #328559  av lasse
 
celicat23 skrev:
lasse skrev:Haha, ja jeg håper banken har penger ja, bilen ville jo faen ikke starte i dag, 99% sikker på at startsperra har slått seg vrang da jeg har fått testa litt forskjellige ting, heldigvis var jeg i sandefjord da det skjedde, hadde liksom ikke vært like moro om jeg ikke var 2 timer hjemmefra :evil:
Tyske biler vet du :wink: Far har en S3 som startsperra levde sitt eget liv på. Er fiksa nå, til xx-antall tusen kroner. Jeg har a4'en med feil på motor, girkasse, bremser og sentrallås. Bare sånn tyske biler er :lol:

Hehe, var vel smertelig klar over at det er sånn med tyskere, men jeg må ærlig innrømme at det er utrolig deilig å ligge i 150 på motorveien, sitte like behagelig som man gjør i sofaen hjemme og kunne føre en samtale med alle passasjerene ved å prate normalt.
Det kan jeg vel ikke si at jeg har opplevd i en japsebil før...
 #328563  av celicat23
 
lasse skrev:Hehe, var vel smertelig klar over at det er sånn med tyskere, men jeg må ærlig innrømme at det er utrolig deilig å ligge i 150 på motorveien, sitte like behagelig som man gjør i sofaen hjemme og kunne føre en samtale med alle passasjerene ved å prate normalt.
Det kan jeg vel ikke si at jeg har opplevd i en japsebil før...
Så lenge man har råd til alle reperasjonene så er tyske biler snadder :wink:
 #328565  av lasse
 
celicat23 skrev:
lasse skrev:Hehe, var vel smertelig klar over at det er sånn med tyskere, men jeg må ærlig innrømme at det er utrolig deilig å ligge i 150 på motorveien, sitte like behagelig som man gjør i sofaen hjemme og kunne føre en samtale med alle passasjerene ved å prate normalt.
Det kan jeg vel ikke si at jeg har opplevd i en japsebil før...
Så lenge man har råd til alle reperasjonene så er tyske biler snadder :wink:
Er bare sånt man må ta seg råd til (sier jeg nå, uten å vite hvor mye jeg må ut med :roll: )
 #329243  av inzane2012
 
lasse skrev:Hehe, var vel smertelig klar over at det er sånn med tyskere, men jeg må ærlig innrømme at det er utrolig deilig å ligge i 150 på motorveien, sitte like behagelig som man gjør i sofaen hjemme og kunne føre en samtale med alle passasjerene ved å prate normalt.
Det kan jeg vel ikke si at jeg har opplevd i en japsebil før...
men altså, for å kverulere litt her, du har da streng tatt ikke lov å kjøre fortere enn 100 på norske motorveier vel?? ;) og bråket er jo betraktelig mindre i 100 enn i 150 ;) hehe
 #329312  av lasse
 
inzane2012 skrev:
lasse skrev:Hehe, var vel smertelig klar over at det er sånn med tyskere, men jeg må ærlig innrømme at det er utrolig deilig å ligge i 150 på motorveien, sitte like behagelig som man gjør i sofaen hjemme og kunne føre en samtale med alle passasjerene ved å prate normalt.
Det kan jeg vel ikke si at jeg har opplevd i en japsebil før...
men altså, for å kverulere litt her, du har da streng tatt ikke lov å kjøre fortere enn 100 på norske motorveier vel?? ;) og bråket er jo betraktelig mindre i 100 enn i 150 ;) hehe

Hehe, jeg har vel "aldri" kjørt over 100 i norge :roll:

Men når jeg sammenligner med MR2'en min, så er det natt og dag i 100 også, hjulstøyen er egentlig værst,og eksosen, men den kan jeg jo bare skylde meg selv :mrgreen:
 #329379  av inzane2012
 
lasse skrev:
inzane2012 skrev:
lasse skrev:Hehe, var vel smertelig klar over at det er sånn med tyskere, men jeg må ærlig innrømme at det er utrolig deilig å ligge i 150 på motorveien, sitte like behagelig som man gjør i sofaen hjemme og kunne føre en samtale med alle passasjerene ved å prate normalt.
Det kan jeg vel ikke si at jeg har opplevd i en japsebil før...
men altså, for å kverulere litt her, du har da streng tatt ikke lov å kjøre fortere enn 100 på norske motorveier vel?? ;) og bråket er jo betraktelig mindre i 100 enn i 150 ;) hehe

Hehe, jeg har vel "aldri" kjørt over 100 i norge :roll:

Men når jeg sammenligner med MR2'en min, så er det natt og dag i 100 også, hjulstøyen er egentlig værst,og eksosen, men den kan jeg jo bare skylde meg selv :mrgreen:
hehe, men nå skal det jo sies, at du ikke kan sammenligne en bmw 7 serie med en mr2 da ;) hehe
med mr2'n så er jo "bråket" en del av sjarmen ;) hehe, men den kan bli litt plagsom i lengden, men da er det bare å skru opp stereoen ;)