TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Lite treff i BERGEN fredag 5 juni eller lørdag 6. juni

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #328916  av JsrMr2
 
eg har sagt fra til alle eg kjenner med toyota at di må ta turen så får vi bare se hvem som kommer.. dere før gjøre det samme dere og..
 #328963  av James
 
Greit da møtes vi på Lagunen kl.20.00. Løper ut å vasker gobilen nå :)
 #329001  av christer
 
da legger jeg ved noen bilder fra dagens treff. ble bare 3 stykker meg, james og JsrMr2.
satser på at det ikke blir så lenge til neste gang og at det er flere som kan/vil være med.
kanskje neste gang vi kan ta en kjøretur...

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
 #329004  av JsrMr2
 
jepp håper flere tar turen neste gang :wink: men var kjekt å treffes å preike litt da :D
 #329006  av JsrMr2
 
hehe ja var litt bakke klaring ja :P men fy feite får en rå bil du har da :D men blir enda bedre når han blir litt lavere :wink:
 #329007  av christer
 
JsrMr2 skrev:hehe ja var litt bakke klaring ja :P men fy feite får en rå bil du har da :D men blir enda bedre når han blir litt lavere :wink:
og noen spacere bak så begynner det å ligne noe...
kjørte bilen rett til mekanikeren min etter treffet.
så nå blir det byttet ledningsnett i fører døra(sentrallås og vinduer er ikke helt gode), fikset noen små detaljer i lakken, deksler på spoileren og tanklokk(hvis det ikke er så langt unna).
 #329012  av James
 
Se der kom det bilder også :) Kjekt å få samlet litt mr2er... Gjekk rimelig godt den mr2en din JsrMr2 :P dro noe helt vilt fra 4000rpm !!
 #329043  av Daniel HS
 
Se der ja... Ja, satse på at litt flere folk kan neste gang... Pene biler ja... :wink: Heldig med været også... :)

Fikk MMS'en din James, men var såpass godt nedi flasken at jeg glemte helt å svare... :P
 #329058  av christer
 
Daniel HS skrev:Se der ja... Ja, satse på at litt flere folk kan neste gang... Pene biler ja... :wink: Heldig med været også... :)

Fikk MMS'en din James, men var såpass godt nedi flasken at jeg glemte helt å svare... :P
bilde av hva?
bilene eller en hærpet felg? :lol:
 #329066  av Daniel HS
 
christer skrev:
Daniel HS skrev:Se der ja... Ja, satse på at litt flere folk kan neste gang... Pene biler ja... :wink: Heldig med været også... :)

Fikk MMS'en din James, men var såpass godt nedi flasken at jeg glemte helt å svare... :P
bilde av hva?
bilene eller en hærpet felg? :lol:
Bilene :wink:
 #329072  av ure
 
Legg ut tips om treff i litt god tid slik at vi som er litt "slow" kansje oppdager det :oops: :mrgreen: