TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Prosjekt MR2 MK2

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #342390  av hmsilset
 
kom igjen nå :D jeg er sikker på at litt valsing og bitesmå buer sveisa og sparkla på vil bli gjort på en dag :)
 #342403  av MRPETTER
 
hmsilset skrev:kom igjen nå :D jeg er sikker på at litt valsing og bitesmå buer sveisa og sparkla på vil bli gjort på en dag :)
SKIKKELIG valsing blir det hvertfall: )
 #342422  av mr292
 
Petter, så på handlelista di at du bør sjekke ut linken jeg legger ved, selv har jeg ikke økonomien til en sånn endring, og så blir det "harry" på min bil. har selv gått på "fellen" å kjøpe meg mr2, så blir sikkert så jeg kjøper ett bedre eksemplar jeg kan bruke mer penger på om en del år :P bare MÅ ha en 95-99 mod med turbo en gang.

FireWalks tråd, litt gammel da, men om du er interessert i dette kan du jo kontakte han på PM
Autoloc Lambodører selges billig! Helt nytt i eske.
 #342423  av MRPETTER
 
mr292 skrev:Petter, så på handlelista di at du bør sjekke ut linken jeg legger ved, selv har jeg ikke økonomien til en sånn endring, og så blir det "harry" på min bil. har selv gått på "fellen" å kjøpe meg mr2, så blir sikkert så jeg kjøper ett bedre eksemplar jeg kan bruke mer penger på om en del år :P bare MÅ ha en 95-99 mod med turbo en gang.

FireWalks tråd, litt gammel da, men om du er interessert i dette kan du jo kontakte han på PM
Autoloc Lambodører selges billig! Helt nytt i eske.

Takk skal du ha :D
Skal vurdere de der:)
Synes du skal bygge opp den mr2en du har jeg:)
Det blir absolutt morsomst og gjøre det helt fra bunn av vet du :mrgreen:
 #342428  av mr292
 
er selvfølgelig morsomt og gjøre alt fra grunn, og noe småtteri og snacks skal jo selvfølgelig bilen bli stolt eier av :) , men bodykit og hellakkering blir det nok ikke på denne bilen(ikke med første omgang i hvertfall).
Lykter, midpanel, skinnomtrekking, girkule, (kansje) shortshift, bilstereo og litt småfix på interiør, skal jeg koste på den(betalte ikke så mye for bilen, så kan handle med god samvittighet).
som student må jeg også ha penger til brød, vann og lappen :P
 #342435  av MRPETTER
 
mr292 skrev:er selvfølgelig morsomt og gjøre alt fra grunn, og noe småtteri og snacks skal jo selvfølgelig bilen bli stolt eier av :) , men bodykit og hellakkering blir det nok ikke på denne bilen(ikke med første omgang i hvertfall).
Lykter, midpanel, skinnomtrekking, girkule, (kansje) shortshift, bilstereo og litt småfix på interiør, skal jeg koste på den(betalte ikke så mye for bilen, så kan handle med god samvittighet).
som student må jeg også ha penger til brød, vann og lappen :P
Sant, det er hardt å være student og bygge bil:/
Er student jeg også, men sparer mye penger på at jeg gjør alt selv:)
Pluss at jeg har venner som har lakkverksted og er gode med sveising:)
 #346579  av magnesmurf
 
Er det lov å spørre om hvilke felger det er som sitter på bilen? Merke? Og hvor du har fått tak i dem?

Synes de var veldig fete!
 #346587  av hmsilset
 
Det er gt2 felger fra ultralite tror jeg. Nesten alt fra ultralite passer på sw20 :D Styling-tech har fine priser på disse i flere farger.
 #346607  av Toyota-rav4-2002
 
Kule selve felgene, men de hadde vert kulere uten de strekene/kantene mener jeg da.
Kul bil forresten :D
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10