TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • nytt datasprut i celica`n

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #330078  av tih
 
har satt i motec M4 data sprut,setter i fmic nå og venter på Blitz Nur eksos fra England.Når alt er montert, skal bilen mappes om hos autoconsult.gleder meg som en unge!!!!!!!
 #330218  av tih
 
jeg bor på Nordagutu i sauherad komune i Telemark ca 2 mil fra notodden.har ikke gjort noe serlig mer med motoren enda,må ta litt etter litt dette er dyrt.Skal kjøre opp turbotr.til 1kg.har du gt4 eller?
 #330225  av bjornalf
 
motec er litt overkill da på et pusle bygg som dette :) men bra er det ;)
 #330226  av sleeper
 
hm.. du starter ivertfall i riktig ende da.. :wink:
Men og få kjørt en gt4 i benk med så og si org motor syntes jeg kansje er litt dumt.. koster en del og få til et bra map så jeg hadde kansje kjøpt litt flere deler før jeg hadde kjørt den i benk..

Bytt turbo, dyser, fuel rail, luftfilter og full 3" eksos før du putter den på rulle.. da får du ivertfall en del mer effekt.. er ikek mye og hente ut av en ct26 turbo..

( jeg har en st165)
 #330271  av tih
 
Får full 3" eksos når jeg får resten av annlegget fra england.Som sakt skal jeg bygge videre,med annen turbo,dyser osv,men må ta litt etter hvert.Motec sprutet ville jeg ha,da harjeg det klart liksom.luftfilter blir byttet før mapping
 #336594  av tih
 
nå hartopp pakningen gått til he..... så nå skal motoren ut,nå blir det ikke noe pingle bygg når jeg er ferdig :evil: