TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • MR2 Mk3 - JDM stuk

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #331174  av JonEivind
 
Har nå endelig fått somlet meg til å lage en tråd om bilen min.
Det er en 2000-modell MR2 mk3 som har gått ca 10k etter motorbytte. Svart med røde seter og hardtop. TTE eksos og senkesett var montert av forrige eier.

Det jeg har fått gjort så langt er jdm-emblem i front, montert lakkerte luftinntak fra faceliften og satt på nye felger, rota slipstream 16x7 med toyo T1-R.
I tillegg monterte jeg nytt PPE luftfilterkit igår.

Har planer om et orginalt toyota leppekit, men det blir nok litt lenger frem i tiden. Er også sugen på en TRD-short shifter.

Et par bilder sålangt:

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
 #331458  av Redline
 
kan jeg spørre hvor du kjøpe de hjulmuttrene? 8)
 #331462  av tojo
 
Flott clean stuk,likte denne GODT. :D
 #331567  av Redline
 
takk for denn! :wink: bilen er foresten nydelig ja! :D
 #331603  av lexusmann
 
Nydelig bil, mister!! :D :shock:
 #332810  av JonEivind
 
Vision skrev:Hva gjør du for å holde lakken så blank? Vil at min mr2 skal skinne sånn også :p..
Har egentlig ikke gjort no spesielt, er nok heller bildet som gjør det. Kan sikkert lage en how-to på bildebehandlingen (RAW+Photoshop) :)
Bruker forøvrig tørkeklut hver gang jeg vasker den for ikke å få prikker i lakken, men den er ganske bra i lakken generelt.

Litt annet nytt og, fikk den bakre facelift-grillen fra japan her om dagen, men har ikke rekki å få tatt non bilder av ferdig montert ennå.

Her er kittet jeg går og drømmer om, fant et delenr som jeg skal prøve hos Toyota:

Bilde

Bilde
 #332839  av sigheri
 
Denne likte jeg!! Flott Mr2
 #332886  av aWeX
 
[grinebiter]
Fin bil, men jeg synes det er litt kjipt når folk begynner kjøper fake/replica hjul og setter på klistremerker for å kopiere originalene. Hvis du ser på det nederste bildet på denne siden så er det faktisk noen som har vært fremsynt nok til å forutse at akkurat dette kom til å skje: http://stickydiljoe.com/2009/04/14/an-i ... -stickers/

[/grinebiter]
 #332892  av apehest
 
Må si meg enig med han forrige her. Blir bare teit å kjøpe rota replica felger og sette klistremerke på det for at uvitende skal tro det er the real deal. Bare en av de originale desmond regamaster evo felgene, med riper og andre tegn til bruk, koster nok mer enn de 4 felgene du har der.
 #333835  av JonEivind
 
Var litt i tvil om jeg skulle ha de på eller ikke, men måtte prøve.. :) Selvfølgelig hadde det beste vært ekte rega's men da snakker vi en helt annen pris, og det syns jeg vel kanskje ikke det er verdt.
Bodykittet er for øvrig bestillt. Forhørte meg på Toyota, men de kunne visst ikke skaffe det, selv om han fant delenr i systemet.
Så da blei det et hiflex replicakit fra raceonusa isteden. Kommer med båt om et par uker.
 #333871  av ArildM
 
Bah, hvem bryr seg om det er replica eller ei. Bilen er tøff som f uansett ;)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 17