TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • MR2 Mk3 - JDM stuk

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #392811  av JonEivind
 
Fikk endelig faceliftlyktene jeg hadde bestilt, sammen med xenon kit (4300k) jeg hadde kjøpt tidligere. Fikk også lakkert caliperne på nytt, sølv istedenfor sort.

Har bare noen dårlige mobilbilder foreløpig.
IMG_02915.jpg
IMG_02915.jpg (172.89 kiB) Vist 2490 ganger
IMG_02916.jpg
IMG_02916.jpg (190.02 kiB) Vist 2490 ganger

Forøvrig noen bilder fra en fotoshoot jeg hadde for to uker siden med Street Cars Norway, kommer snart som månedens bil på scn.no, med enda flere bilder.

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
 #392823  av JonEivind
 
Audun F skrev:Som vanlig, fet bil ;)

Lite spørsmål bare, tar du kontakt med bladene du havner i eller ringer de deg?
Hei
Jeg la inn bilen på gatbilar.se, og så ble jeg kontaktet av dem ang publisering i bladet, drømmen er selvfølgelig å komme i bilsport, så får vi se :)
SCN-kontakten var pga en utstilling jeg var med på, hvor jeg vant noen priser + utstilling på Oslo Motorshow i høst, så ble det photoshoot pga av det :)
 #392838  av john_e
 
Det hadde vært noe med noen spacere bak og litt mer camber. Da hadde stancen blitt bra.
 #392928  av Brasse
 
john_e skrev:Det hadde vært noe med noen spacere bak og litt mer camber. Da hadde stancen blitt bra.
Og litt meir senk! Do it :twisted:
Grattis med presse! Fineste MR2en på forumet!

Bilde
 #393155  av Andrepedersen
 
Tøff mk3 ;) Noen vidre planer, eller er bilen "komplett" ?
 #393167  av JonEivind
 
Litt småtteri fortsatt,
-Har fjernet mesteparten av dekalene på sida.
-Singel eksos, ikke bestemt meg for hvilken ennå.
-Spacer bak.
-Fjerne det orange i de nye frontlyktene.
-Led-pærer i park/blink front.
-Strobekit til utstillingsbruk.
-3M karbonfilm på panser?
 #394032  av 3rlend
 
Jeg har aldri likt mk3, og altid syns den har lignet en klassisk konebil.. men må si at din endret hele det inntrykket :D
 #394042  av Toms_3S-GTE
 
Gratulerer med oppmerksomhet fra Street Cars Norway!

Må helt ærlig si at dette er en av de fineste MK3'ene om ikke den fineste MK3'en jeg vet om.
Er nesten sånn jeg kunne tenkt meg den selv :wink:
 #394048  av JonEivind
 
Takk takk :) Vet noen om det er mulig å få tak i klistrelapp for å fjerne norgesflagget på skiltet lenger? Sendte mail til vegvesenet og spurte om å bestille skilt uten flagg, men det var visst ikke mulig. Plager meg litt at jeg byttet til de nye, mye cleanere med de gamle.
 #394051  av Sven
 
Jeg fikk en gang beskjed på biltilsynet at de hadde slike lapper for å sette over flagget.

Nydelig MK3 btw 8)
Peneste jeg har sett
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17