TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• STRØØØKEN Supra

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #331963  av lexusmann

:shock: :shock: :shock:
Nydelig bil, ja...kan han forsvare den prisen??greit, bilen er strøken og er gått lite, men det er jo en 16 år gammel bil....
 #331964  av KeNsA

Strøøøøken den der ja!:))
 #331966  av KeNsA

lexusmann skrev::shock: :shock: :shock:
Nydelig bil, ja...kan han forsvare den prisen??greit, bilen er strøken og er gått lite, men det er jo en 16 år gammel bil....
Var jo ikke lenge siden det var en annen svart Supra til salgs, den hadde gått myyye lengere å vart lant nær like strøken!:) Den ble nå lagt ut for 550.000kr.
Så ja, etter sånn prisene har blitt på Supras idag så er ikke dette en LATTERLIG høy pris da..:)
 #331976  av tojo

Utrolig flott eksemplar, :P Hadde ikke hatt betenkeligheter med å kjøpe den om jeg hadde hatt penger.
Man skal lete lenge etter en så strøkent orginal bil. :D :P
 #331988  av celicagt4205nord

KeNsA skrev:
lexusmann skrev::shock: :shock: :shock:
Var jo ikke lenge siden det var en annen svart Supra til salgs, den hadde gått myyye lengere å vart lant nær like strøken!:) Den ble nå lagt ut for 550.000kr.
Så ja, etter sånn prisene har blitt på Supras idag så er ikke dette en LATTERLIG høy pris da..:)
mener den til 550.000 var ombygd til singelturbo,med andre ord er det lagt mye penger ned i motoren,noen setter pris på det å vil betale mye for det så de slipper ombygginga selv om det var planen,noen andre kan verdsette en helt orginal bil med lav km.stand,men i lengden tror jeg en helt orginal vil holde seg bedre i pris enn de som er ombygd mm :)
 #331990  av erling

Husker godt for 10 år siden da jeg først kikket etter MR2, så kostet de rundt 130.000, og SupraTT'ene med 6trinns lå på 330.000. Det var en mkIV man skulle hatt investert i :wink:
 #331996  av celicagt4205nord

erling skrev:Husker godt for 10 år siden da jeg først kikket etter MR2, så kostet de rundt 130.000, og SupraTT'ene med 6trinns lå på 330.000. Det var en mkIV man skulle hatt investert i :wink:
ja det er sikkert mange som har blitt tynne i håret av den tanken :D
 #332001  av Stiansen

Jeg har sett denne bilen Live.. kan ikke si annet enn at du neppe finner en mer strøken Supra i nærmeste fremtid. Interiøret ser HELT nytt ut, motorrommet ser ut som det ble montert på Toyota i går.. Vanvittig fin bil, men håper du tar til fornuft og beholder den, Ove :)
 #332008  av ErikG

Kan skrive under på at den er strøken. Har faktisk skrudd på den. Var en bitteliten oljesvetting fra fordelerkassa, så ble skifte av simring. PÅ Toyota verksted. Han tok også storservice og regreim skift på Toyotaomtrent med en gang han hentet den. Er strøken!! Løp og kjøp de med penger til overs!

Hmm..........
 #332030  av inzane2012

blir sikkert leie av å høre, men du får en ferrari til den prisen der...
greit nok at den er vanvittig strøken og alt det der, men jeg personlig syns 500k er litt i meste laget for den bilen der, hadde den låge fra 350k og oppover, så hadde jeg ikke nølt hadde jeg hatt penger, men å kjøpe en sånn bil for så mye penger og kun bruke den på finværsdager, da hadde jeg ikke tenkt ett nanosek over det og heller kjøpt en ferrari 348...
og forsikringa hadde sikkert ikke blitt så mye dyrere heller ;)

but thats just me...
 #332037  av Ninjamannen78

Ferrari 348 er den største drittbilen jeg noensinne har vært borti. Italiensk Kit Kar på sitt beste, de faller i fra hverandre som en dårlig bygd plastmodell.
 #332041  av celicagt4205nord

inzane2012 skrev:blir sikkert leie av å høre, men du får en ferrari til den prisen der...
greit nok at den er vanvittig strøken og alt det der, men jeg personlig syns 500k er litt i meste laget for den bilen der, hadde den låge fra 350k og oppover, så hadde jeg ikke nølt hadde jeg hatt penger, men å kjøpe en sånn bil for så mye penger og kun bruke den på finværsdager, da hadde jeg ikke tenkt ett nanosek over det og heller kjøpt en ferrari 348...

but thats just me...
ingen tvil om att 500k for en så gammelbil er mye,alle har forskjellige interesser,ingen som sier du kun trenger å bruke den på finværsdager heller,som det ser ut nå kunne man godt kjøpt den supraen å hatt den kanskje ett år eller 2 uten å tapt noe nevneverdig,det blir jo en investering på en måte,vedlikeholdsmessig tror jeg du slipper billigere fra det med supraen contra den Ferrarien,tipper deler til Ferrari koster en del mer enn til supraen,men det blir jo en smaksak,noen liker dattera,noen liker morra,det er vel dem som liker begge to :lol:
 #332063  av inzane2012

celicagt4205nord skrev:
inzane2012 skrev:blir sikkert leie av å høre, men du får en ferrari til den prisen der...

but thats just me...
ingen tvil om att 500k for en så gammelbil er mye,alle har forskjellige interesser,ingen som sier du kun trenger å bruke den på finværsdager heller,som det ser ut nå kunne man godt kjøpt den supraen å hatt den kanskje ett år eller 2 uten å tapt noe nevneverdig,det blir jo en investering på en måte,vedlikeholdsmessig tror jeg du slipper billigere fra det med supraen contra den Ferrarien,tipper deler til Ferrari koster en del mer enn til supraen,men det blir jo en smaksak,noen liker dattera,noen liker morra,det er vel dem som liker begge to :lol:
joda, sant nok ;) og er ikke det at jeg ikke liker supraen, men syns fortsatt at 500k er mye å betale for en 16 år gammel toyota ;)
Ferrari 348 er den største drittbilen jeg noensinne har vært borti. Italiensk Kit Kar på sitt beste, de faller i fra hverandre som en dårlig bygd plastmodell.
jaha? mulig det, men er fortsatt en ferrari, og jeg tok bare 348'n som ett eksempel, vist du legger i 100k ekstra, så har du en 355, og den er nå hyllet som den beste bilen ferrari har lagd...