TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Scotty's Toyota Supra MKIII

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #388506  av Scotty
 
Scotty skrev:Av interesse, 2 spørsmål:

-Hva føler folket at denne er verdt nå den er ferdig? Godkjent og alt det der.

-Hva føler folket at den er verdt slik den står nå?
Det som gjenstår er: Lakkere motorrom, monterer diverse deler i motor(tatt av i sammenheng med lakkering), montere frontpanel over fanger, lakkere og montere frontfanger samt spoiler. Godkjenne 7MGE til 7MGTE motorbytte.

Scott
Noen formening og innspill til innlegget ovenfor? :)

Ligger 2stk MK3 på Finn nå..
Èn til 140 tusen. Turbo. Automat. Tekstil interiør.
Èn til 145 tusen. Turbo. Automat. Tekstil interiør. Noe påkostet.

Min er altså Turbo, Manuell, skinn. Men ikke godkjent turbo foreløpig.
 #388522  av StianMK3
 
Godt og se du er igang ihvertfall :D
 #388526  av Supramk3turbo
 
Jeg syntes det høres ut som fornuftige priser... begge er strøkne, å den til 145 er det gjort sykt mye med av forige eier, å den er dønn strøken.. men ikke orginal..

Hva bilen din er verdt er jeg ikke sikker på... har aldri sett den i real life :D
 #393501  av Scotty
 
Her er det hvertfall ikke mye aktivitet... må bli flinkere til å oppdatere.

Har i grunn ikke skjedd så mye, driver å setter sammen motor med litt nye deler etter lakkering av motorrommet, for så diverse paneler, interior og slikt.

Noen teasere..

Bilde

Bilde

Bilde
 #393522  av inzane2012
 
hehe, skjønner den ;) hehe, ja har vurdert å få solgt den... hadde vert godt å fått pussa opp leiligheten uten å ta opp lån, samt fått betalt ned studielånet... men da er det ikke så mye igjen for å kjøpe bil :(

skal sannsynligvis til rudskogen i slutten av neste uke for å henge opp lyssystemet
der, så da må vi slå av en prat :)
 #393525  av Scotty
 
Ene tingen er at jeg ikke har noe penger til mellomlegg ved innbytte, ønsker heller isåfall rimligere innbytte bil..

Liker du å skru bil så kan du kjøpe den for en ganske hyggelig sum nå som den fremdeles står uferdig.. :)

Det må vi få til! Tror ikke jeg jobber da, men kan absolutt møtes og ta en prat, evt dra innom og se på Supra'n.
 #393713  av inzane2012
 
hehe, nei, du får nok heller gjøre den ferdig og selge den til den prisen du vil ha ;)
har funnet meg en artig bil jeg kunne tenkt meg, en 84 carina med en eier, gått nett under 80k, og er helt uten rust og ikke vinterkjørt :P

hadde vert artig å fått sett bilen din ja, bør vel klare å snike meg unna på kvelden ;)
om jeg har forstått det rett kommer jeg sikkert til å vere der fra torsdag til søndag... om det er jeg som reiser da, er ikke 100% sikkert enda...
 #394884  av Scotty
 
Takk :) Bilen ble nettopp tatt en solid runde med lakkrens og polering.. så med alle 4stk SSR MS1 felgene på med dekkstrekk så blir den ganske fin i dagslys!

Dekkene er bare satt på for morroskyld, fant de en dag.. så måtte ta de med på verkstedet. Er 335/35/18
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15