TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Redline's Mr2

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #332979  av Redline
 
Heisann, Da har jeg endelig gått til innkjøp av en Mr2 :D

valget falt på en 1996 mr2 Gti med 160,000 på tellern
rød med svart skinn.

Specs/mods : kw coilovers og 17toms 5zighen felger godkjent i vognkort..
og Remus eksos 8)

Har endel planer for denne men er lærling enda og skal bare bruke denn i sommer, ikke skru.. :roll:


Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
 #332981  av Morkets
 
Gratulerer som MR2 eier :D Den ser veldig flott ut. Hvilke planer har du for bilen? :D
 #332989  av Redline
 
Morkets skrev:Gratulerer som MR2 eier :D Den ser veldig flott ut. Hvilke planer har du for bilen? :D
Jo takk for denn ja :D

jeg har funnet meg leppe,sideskjørt og muligen blir det panser og spoiler..
så tenkte jeg og kjøpe 18 tommere til neste sesong.. 17 bli hakket for lite når jeg ikke vill ha denn så veldig my lavere en den er,
så bli det gateslicks på 17 tommerne og de blir brukt til banehjul :wink:
 #333000  av Morkets
 
Du burde seriøst vurdere å kjøpe TRD vingen som Inzane2012 skal selge her på forumet. Denne: viewtopic.php?f=70&t=32580
Jeg hadde en Erebuni kopi av denne vingen på en mk2 turbo jeg hadde tidligere, og den ser meget bra ut. Hvis du i tillegg skal ha styling på resten av bilen, kommer du garantert til å få en bil som vekker oppsikt når du kjører gjennom byen :D
 #333083  av Redline
 
hmm. det hadde muligens vert noe ja :P jeg vet ikke om det bli for owerkill :roll: skal tenke litt på det ivertfall :wink:
noen som har bilder av mr2 med trd vingen uten widebody'n da? :P
 #333090  av Morkets
 
Her er ett par bilder av en mk2 jeg hadde tidligere :)
Vedlegg
MK2 Turbo.jpg
MK2 Turbo.jpg (919.49 kiB) Vist 5065 ganger
MR2 Turbo..jpg
MR2 Turbo..jpg (347.54 kiB) Vist 5065 ganger
 #333127  av GhostRider88
 
Rett og slett en nydelig mr2! Gratulerer så mye med et smykke av en bil ;)

Jeg har den formeningen at en bil som mr2, burde holdes nogen lunde original. Syns mr2 er en nydelig bil i utgangspunktet, og holdes den tilnærmet original, så blir den også et potensielt samleobjekt med tiden. Samt at prisen på en original mr2 holder seg bra.
Dette er dog min mening :)
 #333151  av inzane2012
 
vist du skal ha styling på bilen din så syns jeg absolutt trd vinga mi hadde vert midt i blinken for deg ;)
og 1500 er jo en kjempe god pris, pluss at du slipper å vente i flere uker på å få den i posten da jeg "har den på lager" ;)

PS, kjøpte du bilen av TG Bil??
 #333169  av Redline
 
Takk takk :D jeg trur den trd vingen blir litt for WINGE for min smak, i og med at jeg skal bare ha leppe og sideskjørt.. og disse er veldig diskret bare bygger litt lengre ned for at jeg skal få denn rette "loken" uten og ha denn skam lav.. 8)

Jeg kjøpte denn ikke av T.G bil nei, mn av hann som kjøpte denn derfra, en kar som jobbet hos toyota ålesund, real kar det og en "nesten" kollega :P
 #333181  av inzane2012
 
Redline skrev:Takk takk :D jeg trur den trd vingen blir litt for WINGE for min smak, i og med at jeg skal bare ha leppe og sideskjørt.. og disse er veldig diskret bare bygger litt lengre ned for at jeg skal få denn rette "loken" uten og ha denn skam lav.. 8)

Jeg kjøpte denn ikke av T.G bil nei, mn av hann som kjøpte denn derfra, en kar som jobbet hos toyota ålesund, real kar det og en "nesten" kollega :P
tja, bare leppe og skjørt kan så kan vel kanskje trd vinga bli litt stor ja:)
 #333368  av Redline
 
Da holder en kompis av med på og lakkerer baklyktene og bakpanelet :D lakkerer rammen rundt lyktene og bakpanelet svart blank, og toner blinklysene og refleksene rød + et lite strøk over bremselysene 8) Det ser jævlig bra ut hittil :lol:
 #333446  av Redline
 
Da var lyktene og bakpanelet ferdig lakkert :wink: har ikke vaskete gobiln enda da, ble rett på fæst etter jobb i går :roll:
Anyways her er noen bilder :D

Før :

Bilde

Min kompis in action :D

Bilde

Bilde

Ferdig produkt :lol: litt dårlig bilde og skitten bil da :oops:

Bilde
 #333448  av lexusmann
 
Ble jo veldig bra det der... :D
 #333987  av inzane2012
 
var din bil som stod ved ultra'en på lade isted altså ;)

jævlig fin bil må jeg si, missunner deg virkelig med den der, felgene passet skikkelig bra og :)
lurte på om jeg skulle prøve å slå av en prat, men tenkte du hadde begynt å lure skikkelig på hvilken tulling jeg var da ;) hehe
 #334011  av Redline
 
inzane2012 skrev:var din bil som stod ved ultra'en på lade isted altså ;)

jævlig fin bil må jeg si, missunner deg virkelig med den der, felgene passet skikkelig bra og :)
lurte på om jeg skulle prøve å slå av en prat, men tenkte du hadde begynt å lure skikkelig på hvilken tulling jeg var da ;) hehe

var nokk det ja, takk for denn :D hehe, er bare og slå av en prat det, alltid morsomt med folk som holder på med skikkelig bil! :wink: